PracaGrupypl.praca.dyskusje › 30-tka Wawa ciezko znudzona pracom

  • 1. Data: 2003-07-07 09:51:38
    Temat: 30-tka Wawa ciezko znudzona pracom
    Od: y...@p...onet.pl

    Takie miewam dni w pracy, że nic do roboty nie ma. Gazety zaraz będę czytać. A
    tu za oknem smętnie i spać się chce. Może też nudzi Ci się od czasu do czasu w
    pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

  • 2. Data: 2003-07-07 10:10:50
    Temat: Re: 30-tka Wawa ciezko znudzona pracom
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    czasu w
    > pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

    Hiehie - dobre.
    Prowokatorka z Ciebie ... :-)

  • 3. Data: 2003-07-07 10:16:51
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czasu w
    > pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

    No to jednak troll(ica) jest.
    /p

  • 4. Data: 2003-07-07 10:27:49
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

> [...]
    czasu w
    > pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

    A Twoja praca to z jakiej dziedziny? Jest wiele grup dyskusyjnych, na które
    piszą osoby szukające pomocy. Może znajdź taką grupę i pomagaj
    bezinteresownie :)
    Kasia

  • 5. Data: 2003-07-07 10:28:54
    Od: f...@p...onet.pl

    no ale prowokuje za pieniadze podatnikow czy tez nie?
    aga

  • 6. Data: 2003-07-07 11:00:16
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    y...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    czasu w
    > pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

    Oszczendnościom i pracom narody siem bogacom.

    PS.

    30-tka to rozmiar czego u ciebie ? (wolę znać, żeby wiedzieć, o czym mamy
    pisać).

  • 7. Data: 2003-07-07 12:07:04
    Od: "rootmp34" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    do czasu w
    > pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

    Trollujesz jak nic, tylko chyba nie zdajesz sobie sprawy
    jak to może się dla Ciebie skończyć. Wiemy gdzie pracujesz
    i jak się nazywasz. Pomyśl, że Twój pracodawca może się
    zainteresować treścią postów, które tu wysłałaś.

    pzdr
    null

    PS. Kiedyś chyba Stanisław Lem powiedział, że nie wiedział,
    że na świecie jest tylu kretynów dopóki nie zaczął używać
    internetu

  • 8. Data: 2003-07-07 13:01:49
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    eee .. chyba nieprawda:)

  • 9. Data: 2003-07-07 13:13:38
    Od: "Dieter" <T...@w...pl>

    Udalo ci sie mnie wkurwic na max, spierdalaj z tej grupy.

    Well

  • 10. Data: 2003-07-07 15:28:50
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-07-07 11:51, Użytkownik y...@p...onet.pl napisał :
    > Takie miewam dni w pracy, że nic do roboty nie ma. Gazety zaraz będę czytać. A
    > tu za oknem smętnie i spać się chce. Może też nudzi Ci się od czasu do czasu w
    > pracy? Możemy sobie popisać rozmaite ciekawości :)

    No tak z tych nudów już zaliczyła pl.reg.warszawa i
    pl.praca.dyskusje.Proponuję zgłosić się na jej stanowisko, gdzie o tu:
    inetnum: 192.160.110.0 - 192.160.110.255
    netname: SENAT-GOV-PL
    descr: Senat RP
    descr: Warszawa
    country: PL