PracaGrupypl.praca.dyskusje › 29 lat i pierwsza praca

  • 1. Data: 2004-06-03 12:28:30
    Temat: 29 lat i pierwsza praca
    Od: "and" <d...@w...pl>

    witam!
    w wieku 29 lat postanowiłem podjąc pierwsza w zyciu prace, taką z
    prawdziwego zdarzenia. I tu jest pewien problem ponieważ wszyscy przysli
    pracodawcyy pytaja sie o doswiadczenie ewentulnie czym zajmowałem sie w
    latach poprzednich. Co mam najlepiej mam w takim wypadku odpowiadac. Może
    mam ktos jakies sugestie. Dodam, że do tej pory zaimowałem się różnymi
    zajęciami, które przynosiły mi pieniadze - szybkie, łatwe i przyjemne
    (wszystko w pełni legalne).

  • 2. Data: 2004-06-03 12:31:30
    Temat: Re: 29 lat i pierwsza praca
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "and" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam ktos jakies sugestie. Dodam, że do tej pory zaimowałem się różnymi
    > zajęciami, które przynosiły mi pieniadze - szybkie, łatwe i przyjemne

    to powiedz, że zajmowałeś się pracami dorywczymi.

    K.

  • 3. Data: 2004-06-03 15:59:27
    Temat: Odp: 29 lat i pierwsza praca
    Od: "Wojtek S." <s...@N...polbox.com>

    > pracodawcyy pytaja sie o doswiadczenie ewentulnie czym zajmowałem sie w
    > latach poprzednich. Co mam najlepiej mam w takim wypadku odpowiadac. Może

    1. pracowalem za granica
    2. pracodawcy nie chcieli mnie zatrudniac na umowy o prace
    3. prowadzilem samodzielna dzialalnosc gospodarcza
    s.

  • 4. Data: 2004-06-03 19:07:56
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

> [...]
    > mam ktos jakies sugestie. Dodam, że do tej pory zaimowałem się różnymi
    > zajęciami, które przynosiły mi pieniadze - szybkie, łatwe i przyjemne

    Mów prawdę.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 5. Data: 2004-06-05 11:48:35
    Od: k...@p...fm

    > witam!
    Najprostsze odpowiedzi sa najlepsze wiec mow jak bylo. W koncu pracujac
    dorywczo zyskales doswiadczenie i poznales prace z klientem (zaleznie gdzie
    pracowales)