PracaGrupypl.praca.dyskusje › 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej

  • 21. Data: 2007-03-20 13:38:50
    Temat: Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eton7t$h5$1@news.onet.pl...

    > A pisząc poważnie to są to właśnie jedne z najlepszych przykładów na
    > działanie wolnego rynku.
    > Zniknęły natychmiast, gdy się przestały "wrednym kapitalistom" opłacać.

    Jakby tego nie regulowało prawo, to nadal by się opłacało.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 22. Data: 2007-03-20 14:19:23
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    > Kolejny przykład psucia rynku... Już ostatnio pisałem na swoim blogu
    > (adres w stopce) o psuciu rynku przez pewną amerykańską firmę, ale to
    > jest już po prostu przegięcie...

    hehehe a więc jeżeli renciści godzą się pracować za 700 to nie psują rynku,
    ale jeżeli jakąś firmę stać na to żeby więcej płacić to już psucie !! A może
    poprostu ich stać ??? Walisz w gacie ze strachu że nie podołaż konkurencji
    ???
    Twoich postów na grupie jest chyba najwięcej - coś mi się wydaje że jakbyś
    faktycznie pracował to zwyczajnie nie miałbyśczasu na czytanie postów ...

  • 23. Data: 2007-03-20 14:21:55
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    > Wątpię aby którykolwiek pracodawca wypłacał więcej na czarno niż
    > legalnie(brutto), na taka płace można sobie pozwolić będąc zatrudnionym
    > legalnie,
    > (tak zwana fucha)
    > A na takie "uważanie" można sobie pozwolić mając lat naście :)))))))

    No teraz to już przegiołeś. Przyjedź do świętokrzyskiego - co druga firma
    oficjalnie płaci 900 brutto a drugi tyle pod stołem, zresztą kolega w
    Krakowie ma tak samo.

  • 24. Data: 2007-03-20 17:24:56
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No teraz to już przegiołeś. Przyjedź do świętokrzyskiego - co druga firma
    > oficjalnie płaci 900 brutto a drugi tyle pod stołem, zresztą kolega w
    > Krakowie ma tak samo.

    Jest takie hasło "czytaj ze zrozumieniem":))))

    Józek

  • 25. Data: 2007-03-20 17:50:30
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jakby tego nie regulowało prawo, to nadal by się opłacało.

    Nie wiem, czy uwierzysz, ale są w Polsce zatrudnieni na etat ludzie, którzy
    zarabiają dużo więcej niż 1000 zł brutto.
    Jakim cudem jest to możliwe, gdy nie ma prawa, które by im kazało tyle
    płacić?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 26. Data: 2007-03-20 19:30:47
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > którzy zarabiają dużo więcej niż 1000 zł brutto.
    > Jakim cudem jest to możliwe, gdy nie ma prawa, które by im kazało tyle

    Bo widzisz nie wiem czy wiesz ż Polska jest znana z łapówkarstwa i
    złodziejstwa, a to tylko około 10%.
    Większość moich znajomych zarabia powyżej 1000 zł a ja i tak znam
    zakład który zatrudnia studentów i płaci około 500zł słownie (pięćset
    złotych).
    I zatrudnia około 200 osób większość to dziewczyny.

    Józek

  • 27. Data: 2007-03-20 21:33:05
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > złotych).
    > I zatrudnia około 200 osób większość to dziewczyny.

    Czyli potwierdzasz moje zdanie, że nie przepis decyduje ile się zarabia, ale
    wolna wola pracownika i pracodawcy.

  • 28. Data: 2007-03-21 09:32:58
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli potwierdzasz moje zdanie, że nie przepis decyduje ile się zarabia,
    > ale wolna wola pracownika i pracodawcy.

    TAK!!!!!!
    Tylko że jeśli widzisz jakikolwiek plus tej informacji
    to nie mamy o czym rozmawiać.
    Ponieważ niewolnictwo, głód i wojna są tak niesamowitą
    inspiracja do rozwoju gospodarczego że ludzkości bez tego
    mogłaby nawet wyginąć a mafia nawet ta najbardziej skrajna
    i szara strefa są niesamowitymi filarami rynku, zwłaszcza wolnego.

    Józek

  • 29. Data: 2007-03-21 15:44:43
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    > TAK!!!!!!
    > Tylko że jeśli widzisz jakikolwiek plus tej informacji
    > to nie mamy o czym rozmawiać.

    No oczywiście, że widze plusy, bo dzięki temu zarabiam ile chce.
    Ty tak nie masz? Ubezwłasnowolniony jesteś?

    A jaką masz propozycje?

  • 30. Data: 2007-03-25 06:08:04
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Marcin napisał:
    > A jestes pracodawca czy pracownikiem ? Bo jak pracownikiem to pewny faworyt do
    > nagrody Darwina ;-)
    >
    > Jak juz jestesmy przy Rynku.
    >
    > Historia zna przyklady o wiele wiekszego zepsucia Rynku. Moje typy to:
    >
    > 1. Zniesienie niewolnictwa.
    > 2. Zakaz pracy dzieci.
    > 3. 8-godzinny dzien pracy.
    >
    > Marcin

    4. wolne soboty i niedziele.
    5. obowiązek wypłacania wynagrodzenia za pracę.