PracaGrupypl.praca.dyskusje › 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej

  • 31. Data: 2007-04-06 23:04:08
    Temat: Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "Kamil Furmański (Ex Master)" <k...@g...com>

    Panowie (bo nie zauważyłem w dyskusji Pań - zapraszam :D), spokojnie.
    Nie denerwujcie się tak bardzo :)

    1) Rynek kształtuje się non stop - jak nie my ze swoim pomysłem to kto
    inny to zrobi z innym ;)
    Jeden powie psucie, drugi tworzenie nowości i możliwości. Ja jestem za
    tym drugim, bo do pierwszego stwierdzenia jest naprawdę niewiele
    argumentów ;)

    2) Nigdzie tutaj to tego artykułu z gazety nie pojawił się adres
    strony www.paidjobinterview.pl .

    3) Jeżeli jacyś programiści przeglądają ten temacik to zachęcam do
    aplikowania się ;) Do 9 kwietnia jest jeszcze czas ;) Szczegóły pod
    powyżej wypisanym adresem ;)

    Pozdrawiam, autor niecodziennego pomysłu,
    Kamil Furmański

  • 32. Data: 2007-04-07 07:11:13
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Kamil Furmański (Ex Master) wrote:

    > Panowie (bo nie zauważyłem w dyskusji Pań - zapraszam :D), spokojnie.
    > Nie denerwujcie się tak bardzo :)

    W dyskusji pojawil sie znany tutejszy troll, ktory ma talent do
    powodowania wojenek. To jego wypowiedzi wzbudzily te emocje, a nie sam
    pomysl.

    Jesli chodzi o sam pomysl, to na pewno jest oryginalny (nie widzialam go
    nigdzie nawet na rynkach o znacznie wiekszej konkurencji o
    programistow), ale sadze, ze moze byc troche wprowadzajacy w
    zaklopotanie. O ile zwrot kosztow podrozy i innych *poniesionych
    kosztow* jest powszechnie stosowany, to oferta zarobienia na czysto na
    samej rozmowie kwalifikacyjnej sugeruje, ze dla kandydata zarobienie
    kilku baniek moze byc decydujaca zacheta do pojawienia sie na rozmowie,
    a to moze wzbudzic smiech u specjalistow z tej grupy zarobkowej, w ktora
    sa wycelowane ogloszenia. I jeszcze ten wielki zegar :D zeby kandydat
    widzial, jak mu dwudziestozlotowki leca i sie cieszyl.

    Moge sie mylic. Byloby ciekawie, jakbys po zakonczeniu rekrutacji
    napisal, czy odzew byl znaczaco wiekszy niz w przypadku ogloszen bez
    tego rodzaju zachety - o ile nie jest to tajemnica firmowa.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 33. Data: 2007-04-07 11:08:45
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    imho to bedzie tak, ze np. będzie trzeba zostawic kurtkę w szatni i cena to 19,5 za
    każdą minutę.
    i na koniec nie|doszły pracownik bedzie się cieszył że nie dopłacil do interesu

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 34. Data: 2007-04-11 22:58:42
    Od: "Kamil Furmański (Ex Master)" <k...@g...com>

    On 7 Kwi, 13:08, "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    >
    > to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy

    Dobre :D Aż pomyśle nad tym :D

    Żartuję ;)

  • 35. Data: 2007-05-15 02:02:50
    Od: "Kamil Furmański (Ex Master)" <k...@g...com>

    Na prośbę postanowiłem zdradzić kilka szczegółów odnośnie powyższej
    kampanii.

    1) > ,,Byloby ciekawie, jakbyś po zakończeniu rekrutacji
    > napisal, czy odzew byl znacząco większy niż w przypadku ogłoszeń bez
    > tego rodzaju zachety - o ile nie jest to tajemnica firmowa."

    Oczywiście nie jest to żadną tajemnicą. Zacznę od kilku danych
    liczbowych:
    -- ponad 31.000 osób odwiedziło stronę tylko w pierwszym dniu kampanii
    (dodam że domena i specjalna strona www.paidjobinterview.pl została
    postawiona online kilka dni wcześniej i nigdzie nie było o niej
    komunikowane!)
    -- ponad 170.000 odwiedzających zanotowaliśmy przez okres zbierania
    aplikacji (3 tygodnie).
    -- ponad 90 osób zgłosiło swoją kandydaturę
    -- ponad 65 kandydatów spełniało wymogi oferty i zostało objętych
    procesem dalszej rekrutacji
    -- 19 najlepszych kandydatów zaprosiliśmy na płatną rozmowę (więcej
    się nie dało z powodu przeznaczonego czasu na jedną osobę w przeciągu
    całego weekendu).
    -- 40 minut - średnia długość płatnej rozmowy (= średnio 800zł)
    -- Informacja o akcji znalazła się w większości gazet, portali i
    innych mediach...

    Reasumując - o wiele bardziej niż znacząco większy odzew! Pamiętajmy,
    że oferta jest dosyć specyficzna i zorientowana na wąskie grono
    specjalistów ;)

    2) Dnia 15 maja 2007 - kampania rusza z kolejnym stanowiskiem pracy
    "Inżynier Testów/Tester Oprogramowania" - A działanie to jest wynikiem
    zadowolenia z rezultatów pierwszej kampanii!

    Zainteresowanych zapraszam po szczegóły na stronę www.paidjobintreview.pl.

    Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie tej niekonwencjonalnej
    rekrutacji - piszcie śmiało ;)

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2007-05-15 02:05:20
    Od: k...@w...nl (Furmański)

    Na prośbę postanowiłem zdradzić kilka szczegółów odnośnie powyższej
    kampanii.

    1) > &#8222;Byloby ciekawie, jakbyś po zakończeniu rekrutacji
> [...]

    oferta jest dosyć specyficzna i zorientowana na wąskie grono specjalistów
    ;)

  • 37. Data: 2007-05-15 08:56:37
    Od: "Kamil Furmański (Ex Master)" <k...@g...com>

    > Zainteresowanych zapraszam po szczegóły na stronę www.paidjobintreview.pl.
    >
    > Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie tej niekonwencjonalnej
    > rekrutacji - piszcie śmiało ;)
    >
    > Pozdrawiam

    Mała poprawka do adresu
    www.paidjobinterview.pl
    lub www.paidjobinterview.com (oba adresy są akceptowalne)
    <--- w poprzednim (-nich jakimś cudem dwukrotnie post się pojawił...)
    mała literówka się pojawiła...

    Zapraszam ;)