PracaGrupypl.praca.dyskusje › 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej

  • 11. Data: 2007-03-19 22:33:32
    Temat: Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Mar 2007 21:33:27 +0100, Józek wrote:

    > Nie mo?na jedna twierdziae ?e szara strefa jest korzystna dla pracownika!
    > To dla czego pracuje na czarno? bo brak pracy z odpowiedni?
    > p?ac? legalnie!
    > I nast?pne pytanie : sk?d pracodawca ma pieni?dze?

    z tego co pracownik wyprodukuje minus koszty

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-03-20 01:39:57
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejny przykład psucia rynku... Już ostatnio pisałem na swoim blogu
    > (adres w stopce) o psuciu rynku przez pewną amerykańską firmę, ale to jest
    > już po prostu przegięcie...
    >

    > --
    > Jak się pracuje w Google:
    > http://pracownik.blogspot.com

    Psucie rynku??? a ja jestem jak najbardziej ZA!!! Przynajmniej swiadczy to o
    firmie rekrutujacej, ze szanuje kazdego potencjalnego pracownika. Ja juz nie
    szukam pracy, bo po prostu braklo mi na bilety,zeby zwiedzac sobie polskie
    miasta. A gdyby zliczyc wszystkie minuty tych spotkan, ktore juz
    przeszedlem, to mialbym nie dosc ze na bilety, to jeszcze na jakies waciki
    albo porzadne auto i benzyne do niego ;)

    Powaznie rzecz ujmujac-oby wiecej takich firm-moze wreszcie POLSKIE
    firmy/oddzialy rekrutujace beda bardziej dbaly o nas-przyszlych pracownikow.
    Nie mam juz zamiaru jezdzic na spotkania, gdzie pol godziny gada sie o
    niczym i nawet nie zwiazanym ze zawodem-niech placa, jesli paniusia za
    biurkiem chce pogadac, w przeciwnym wypadku selekcje wstepna mogli by
    rowniez robic telefonicznie!

    Jeszcze raz- JESTEM JAK NAJBARDZIEJ ZA!!!! Polacy niech sie moze wreszcie
    naucza pewnych standardow! A co do mojego przedpiscy- czyzby zal w d...e
    kolal? Czyzby Sz.Pan pracowal wlasnie w takowym biurze rekrutacyjnym??
    Ach-rozumiem-boli fakt, ze stracicie spore przychody za nic... i ze teraz
    bedziecie musieli sie wziasc do powaznej pracy, oraz starac sie i to MOCNO!
    A moze Sz.Pan boi sie ze zachodnie firmy w ten sposob wyciagna najlepszych
    do siebie? No coz... KONKURENCJA :) Polscy PRACUJACY i DOBRZY informatycy
    rzadko poleca na tego typu oferte, a Ci ktorzy szukaja, zapewne znaja
    polskie realia,albo wlasnie zniesmaczyli sie POLSKIM systemem
    rekrutacyjnym...

  • 13. Data: 2007-03-20 06:55:52
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu HawkEye porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czyzby Sz.Pan pracowal wlasnie w takowym biurze rekrutacyjnym??
    > Ach-rozumiem-boli fakt, ze stracicie spore przychody za nic... i ze teraz
    > bedziecie musieli sie wziasc do powaznej pracy, oraz starac sie i to MOCNO!
    Spoko, wyluzuj. Bydlejaki to taki grupowy okaz. On mentalnie tkwi w
    okresie niewolnictwa, ew ( najlepszym przypadku) w epoce XIXw kapitalizmu
    --
    badzio

  • 14. Data: 2007-03-20 07:55:31
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Józek napisał(a):

    [...]

    > Z przykrością musze Cię poinformować że decyzja nie należy
    > z reguły do pracownika ale do pracodawcy.

    Z reguły nie oznacza zawsze.

    > Wątpię aby którykolwiek pracodawca wypłacał więcej na czarno niż
    > legalnie(brutto), na taka płace można sobie pozwolić będąc zatrudnionym
    > legalnie, (tak zwana fucha)

    Można legalnie. Ja np. preferuje um. o dzieło, bo ~10% podatku to jestem
    jeszcze skłonny zapłacić, a moja praca jest wręcz stworzona do takich form
    (programista). Ale rozumiem tych, którym się kombinować nie chce i po prostu
    na to leją, pracując na czarno.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2007-03-20 09:38:10
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 20-03-2007 o 07:55:52 badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    napisał(a):

    > Spoko, wyluzuj. Bydlejaki to taki grupowy okaz. On mentalnie tkwi w
    > okresie niewolnictwa, ew ( najlepszym przypadku) w epoce XIXw kapitalizmu

    A ty w durnych lewackich schematach. To XIX-wieczni kapitaliści wymyslili
    ochronki dla dzieci robotników, opiekę medyczną i takie tam.

    A przez cały XIX wiek trwała masowa migracja ze wsi do miast. Mówisz, ze
    ludzie masowo przenosili się tam, gdzie im było gorzej?

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 16. Data: 2007-03-20 12:00:57
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 20-03-2007 o 13:03:22 Tomasz 'Piniu' Pichlinski

    > ... ale tez u nich w fabrykach i manufakturach dzieci nierzadko
    > pracowaly w ciezkich warunkach po 12 i wiecej godzin dziennie.

    Niewątpliwie był to wówczas niezły wybór. W porównaniu z innymi.

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 17. Data: 2007-03-20 12:03:22
    Od: Tomasz 'Piniu' Pichlinski <p...@p...interia.pl>

  • 18. Data: 2007-03-20 12:09:06
    Od: Tomasz 'Piniu' Pichlinski <p...@p...interia.pl>

    Tomek P. napisał(a):
    > Niewątpliwie był to wówczas niezły wybór. W porównaniu z innymi.

    w porownaniu ze smiercia glodowa rodziny z pewnoscia.

  • 19. Data: 2007-03-20 12:14:09
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    A jestes pracodawca czy pracownikiem ? Bo jak pracownikiem to pewny faworyt do
    nagrody Darwina ;-)

    Jak juz jestesmy przy Rynku.

    Historia zna przyklady o wiele wiekszego zepsucia Rynku. Moje typy to:

    1. Zniesienie niewolnictwa.
    2. Zakaz pracy dzieci.
    3. 8-godzinny dzien pracy.

    Marcin

  • 20. Data: 2007-03-20 13:23:01
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0226.000000ef.45ffd010@newsgate.onet.pl...

    > Historia zna przyklady o wiele wiekszego zepsucia Rynku. Moje typy to:
    >
    > 1. Zniesienie niewolnictwa.
    > 2. Zakaz pracy dzieci.
    > 3. 8-godzinny dzien pracy.

    A pisząc poważnie to są to właśnie jedne z najlepszych przykładów na
    działanie wolnego rynku.
    Zniknęły natychmiast, gdy się przestały "wrednym kapitalistom" opłacać.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl