PracaGrupypl.praca.dyskusje › sekretarka, asystentka

  • 1. Data: 2005-02-17 13:37:16
    Temat: sekretarka, asystentka
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    Cześć,
    ile może zarobić sekretarka-asystentka w Trójmieście? Tzn. chodzi mi o to,
    jaką kwotę ewentualnie podać na rozmowie kwalifikacyjnej.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-17 16:05:08
    Temat: Re: sekretarka, asystentka
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    A co miałabyś w obowiązkach?

  • 3. Data: 2005-02-17 18:18:43
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    No własnie jeszcze nie wiem, bo dopiero zostałam zaproszona na rozmowę.

  • 4. Data: 2005-02-17 18:25:30
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Pewnie dostaniesz koło 1000 na ręke (chyba ze bedziesz miala naprawde
    powazne obowiazki) Napisz po rozmowie.

  • 5. Data: 2005-02-17 18:29:27
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    Ok, dobre i to (jeżeli ;) ) A ile mam powiedzieć, jeżeli na rozmowie mnie
    zapytają - żeby nie było za mało, ani tez, zebym nie wyszła na głupka, że
    chce niewiadomo ile :)

  • 6. Data: 2005-02-17 18:35:33
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Powiedz ok. 1300 na ręke. Oczywiscie przeanalizuj to co pisala w ogloszeni
    co wymagają.. napewno pisali ze np. wymagaja wyjazdów za granice czy perfekt
    2 jezyków. Jeśli tak było, to spokojnie mozesz powiedziec wiecej.
    Tylko nie zrob tego błędu który ja kiedyś zrobiłam na rozmowie: "Powiedziała
    około " tu padła kwota" na początek.. i się dowalili do tego "na początek".
    Chyba dobrze nie wybrnęłam bo sie wiecej nie odezwali :)

  • 7. Data: 2005-02-17 18:43:39
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    Dzięki wielkie:) A tak w sumie to chyba normalne powinno byc, że sie z
    czasem dostanie jakąś podwyzkę, czyli wcale nie powinni być zdziwieni tym
    "na poczatek" ;) U mnie najgorsze jest to, ze w sumie w ogłoszeniu nie było
    żadnych konkretnych wymagań, czyli nie wiem czy jest to stanowisko dla "pani
    do odbierania tel. i robienia kawy", czy na prawdę do odpowiedzialniejszej
    pracy - co nie znaczy, że robienie kawy nie jest odpowiedzialne ;)

  • 8. Data: 2005-02-17 19:08:42
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Heh, wierz mi ze robienie kawy nie jest odpowiedzialne :)
    No to jak nic dokladnie nie pisalo to powiedz tak jak ci mowie, 1200 - 1300
    netto. Z tym ze najpierw dopytaj co bedzie nalezało ew. do twoich
    obowiązków, i coś posciemniaj ze ci trudno podac konkretna kwote bo nie
    znasz dokladnie co bedziesz robic wiec dlatego podajesz taka a nie inna.
    Jesli jako byla asystentka moge ci cos doradzić: ubierz sie w jakis zakiet
    itp (grrrr.. jak ja tego nie znosze:) ), włosy jesli masz długie to zepnij.
    Poza tym usmiech itd - sekretara ma byc miła i wogule do rany przyłóz :) I
    jak cie zapytaja o prace w stresie czy np. czesto i latwo sie denerwujesz,
    to powiedz ze nie denerwujesz sie z byle powodu, ale owszem, jak każdemu
    czasem ci sie to zdarza, ale potrafisz nad tym zapanowac tak ze stres nie
    bierze nad tobą góry.
    To taka moja "rada" ;)
    Kiedy masz rozmowe?

  • 9. Data: 2005-02-17 19:12:08
    Temat: Re[2]: sekretarka, asystentka
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    S> Jesli jako byla asystentka moge ci cos doradzić: ubierz sie w jakis zakiet
    S> itp (grrrr.. jak ja tego nie znosze:) ),

    A przy okazji sie podpinam i ja :)
    Spodnie oda spodnica?
    Bo zakiet mam i z tym i z tym :)

    S> To taka moja "rada" ;)

    jak jeszcze cos mozesz poradzic to prosze :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 10. Data: 2005-02-17 19:19:32
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    Jeszcze raz dzieki:) Może masz jeszcze jakieś dobre rady:) Zawsze mi się
    udawało dostać pracę bez tych rozmów, więc za bardzo nie znam tych różnych
    "kruczków".
    Z tym robieniem kawy to niestety jest tak, że wszystko zależy od szefa:)
    Zasada jest taka, ze im szef jest głupszy, tym robienie kawy staje się
    arcyodpowiedzialnym zadaniem;)