PracaGrupypl.praca.dyskusje › Angielskie słownictwo zawodowe - to się może przydać

  • 1. Data: 2005-02-17 10:51:31
    Temat: Angielskie słownictwo zawodowe - to się może przydać
    Od: "Andrzej Pryczkowski" <a...@g...pl>

    Na mojej stronie:
    http://pryczkowski.topcities.com
    umieściłem:
    Szukanie pracy i praca w biurze
    Motoryzacja
    Budownictwo
    Różne zawody
    Usługi
    Żywienie, lokale gastronomiczne
    Sklep i sprzedawca

    to są nie tylko bazy słówek, ale również program do ich nauki (na razie tylko
    w IE)
    Zapraszam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-02-17 10:52:59
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 17 Feb 2005 10:51:31 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Andrzej
    Pryczkowski napisal(a):

    Nie zdzierze - zaraz idzie do abuse.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 3. Data: 2005-02-17 11:18:26
    Od: "Andrzej Pryczkowski" <a...@g...pl>

    > Thu, 17 Feb 2005 10:51:31 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Andrzej
> [...]
    Typowy przykład osobnika z polskiego piekiełka. Nie chcesz nie musisz baranie
    korzystać z tej strony.
    Jest mnóstwo osób, którym dzięki swojej postawie i działaniu szkodzisz, a są to
    ludzie, którzy chcą wyjechać do PRACY za granicę, bo tylko to jest dla nich
    jakaś szansa. I jedyną przeszkodą jest język - ale dla takiego gnojka to chyba
    za trudne zrozumienia.
    Zachowam twój adres i "rozsławię" twoje imię.
    Słabo się robi na takie idywidua.
    Bez poważania
    Andrzej

  • 4. Data: 2005-02-17 11:25:56
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Pryczkowski" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:3ed3.0000083c.42147d81@newsgate.onet.pl...

> [...]
    chyba
    > za trudne zrozumienia.
    > Zachowam twój adres i "rozsławię" twoje imię.

    Firme tez wszyscy zapamietamy, ze odzywa sie do ludzi niekulturalnie.

    Wysylanie reklam strony z _komercyjna oferta_ na te grupe jest spamem,
    zwlaszcza ze link nie prowadzi bezposrednio do listy slowek, tylko do calej
    strony z oferta. Akceptowany sposob obecnosci na grupie to w takim przypadku
    odpowiadanie w poscie na konkretne pytania o slownictwo (troche tu takich
    bylo) z linkiem do strony w stopce.

    I.

  • 5. Data: 2005-02-17 11:33:31
    Od: "Andrzej Pryczkowski" <a...@g...pl>

    > Firme tez wszyscy zapamietamy, ze odzywa sie do ludzi niekulturalnie.

    > Wysylanie reklam strony z _komercyjna oferta_ na te grupe jest spamem,

    Słownictwo zawodowe jest dostępne bez żadnych ograniczeń i
    "zwlaszcza ze link nie prowadzi bezposrednio do listy slowek" - przy tej ilości
    materiału, takie stwierdzenie jest zupełnym nieporozumieniem

  • 6. Data: 2005-02-17 12:13:25
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    17 Feb 2005 12:18:26 +0100, na pl.praca.dyskusje, Andrzej Pryczkowski
    napisal(a):

    > Nie chcesz nie musisz baranie korzystać z tej strony.

    Cytowanie calosci lacznie z sygnaturka mimo delimitera. Oferta komercyjna
    powtorzona po raz n-ty. I kto tu jest baranem?

    > Jest mnóstwo osób, którym dzięki swojej postawie i działaniu szkodzisz, a są to
    > ludzie, którzy chcą wyjechać do PRACY za granicę, bo tylko to jest dla nich
    > jakaś szansa.

    Od jezykow obcych sa inne grupy. A dwa ze dzieki takiej stronce sie ich nie
    naucza. Co najwyzej jak tworzyc "potworkowaty" kod HTML.

    > Zachowam twój adres i "rozsławię" twoje imię.

    Alez slaw. Tylko nie zapomnij najpierw poprawnie napisac swojej nieudolnej
    stronki ktora nie przechodzi przez validator z powodu ewidentnych bledow.
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fprycz
    kowski.topcities.com%2F

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 7. Data: 2005-02-17 12:58:52
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Andrzej Pryczkowski" <a...@g...pl> wrote in message
    > Na mojej stronie:

    pomijajac kwestie spamu musze przyznac, ze nie dostrzeglem bledow w
    tlumaczeniach w kilku bazach, a zwroty sa faktycznie "zywe", a nie
    archaiczne, jak w wielu slownikach. Moze sie przydac ludziom, ale raczej w
    grupach emigracja czy nauka.angielskiego.

    marek