PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZAROBKI PROGRAMISTOW W ROZNYCH FRMACH - Motorola, Siemens i inni... Wroclaw, Krakow, WaWa... Podawajcie!!!

  • 1. Data: 2004-11-21 21:00:51
    Temat: ZAROBKI PROGRAMISTOW W ROZNYCH FRMACH - Motorola, Siemens i inni... Wroclaw, Krakow, WaWa... Podawajcie!!!
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    Ile zarabiacie? Jakie macie pakiety dodatkowe? Ile dostaje nowy pracownik?
    Siemens mobile?

    Jakie macie szanse rozwoju, przyszlosc...

    Planujecie zostac w tej firmie? Czy moze czekacie na lepsza okazje?
    Dlaczego?

    Dzieki za wypowiedzi - pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-11-21 21:29:44
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-21, MRNET <m...@w...pl> wrote:
    > Ile zarabiacie? Jakie macie pakiety dodatkowe? Ile dostaje nowy pracownik?
    > Siemens mobile?
    Czy myślisz, że zadanie pytania po raz piąty coś pomoże?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    19 wrzesnia 2001 o godzinie 20.30 problem z internetem zostal naprawiony.
    /CST POLPAK TP S.A. na grupie pl.internet.komunikaty/

  • 3. Data: 2004-11-21 21:44:32
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    hmmm czyli mam to interpretowac tak, ze nie ma tutaj osob mogacych cos
    powiedziec?
    tak ogromne forum i naprawde nikt nie wie o pracy w siemensie, motoroli czy
    img???

    pl.internet.komunikaty/

  • 4. Data: 2004-11-21 22:11:23
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

> [...]
    M> powiedziec?
    M> tak ogromne forum i naprawde nikt nie wie o pracy w siemensie, motoroli czy

    A nie sadzisz ze moze obowiazywac tajemnica i nie wolno pracownikom
    ujawnaic infomacji ile zarabiaja???

    --
    Pozdrowienia,
    J.

    mailto:j...@g...pl

  • 5. Data: 2004-11-21 22:23:40
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-21, MRNET <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > powiedziec?
    > tak ogromne forum i naprawde nikt nie wie o pracy w siemensie, motoroli czy
    Może wie, ale nie chce/nie może się podzielić? Widziałem tutaj przynajmniej
    4 osoby pracujące w Siemensie...

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Tnij posty, odpowiadaj pod cytatem.
    --
    Witold Witaszewski: Czy ty musisz miec takie okropnie długie imię i nazwisko?
    Małgorzata Lewicka: Ożeń się ze mną, to będę miała krótsze.

  • 6. Data: 2004-11-21 22:25:48
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    no dobrze - ale mnie nie chodzi o konkretne nazwisko ani nawet o konkretna
    sume
    chce sie dowiedziec ile mniej wiecej placi siemens
    czy jest to zarobek rzedu 2K, 3K, 4K i o wiecej nie pytam bo pewnie nie

  • 7. Data: 2004-11-21 22:35:25
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    MRNET <m...@w...pl> zapodał(a):
    > no dobrze - ale mnie nie chodzi o konkretne nazwisko ani nawet o konkretna
    > sume

    Jak interesuje Ciebie Siemes - pewnie interesuje Ciebie także tam praca...
    Tam szukają specjalistów, ale umiejących np. posługiwać się podstawowymi
    programami komputerowymi służącymi do komunikacji. Odpadasz
    w przedgiegach.

    > chce sie dowiedziec ile mniej wiecej placi siemens
    > czy jest to zarobek rzedu 2K, 3K, 4K
    [...]

    tak.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2004-11-21 23:14:44
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    a jesli bym sie zapisal na kurs outlooka express? mialbym tam szanse? czy to
    by wplynelo na wysokosc moego wynagrodzenia?
    pojde tez na kurs obclugi notepada - ale jak skoncze ten bo dwoch kursow nie
    pociagne

  • 9. Data: 2004-11-22 06:47:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@w...pl news:cnr51a$h57$1@nemesis.news.tpi.pl

    > no dobrze - ale mnie nie chodzi o konkretne nazwisko ani nawet o
    > konkretna

    Przy okazji, przeczytaj jak cytowac na NEWS,
    http://www.raf256.com/me-news/#jak_cytowac

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 10. Data: 2004-11-22 09:30:51
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 22 Nov 2004 00:14:44 +0100, na pl.praca.dyskusje, MRNET napisał(a):

> [...]
    > by wplynelo na wysokosc moego wynagrodzenia?
    > pojde tez na kurs obclugi notepada - ale jak skoncze ten bo dwoch kursow nie

    Glupi jestes.
    Poczytaj netykiete, a potem sie madrzyj na grupie.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl