PracaGrupypl.praca.dyskusje › rezygnacja bez slowa

  • 1. Data: 2004-11-21 18:15:47
    Temat: rezygnacja bez slowa
    Od: "someone" <p...@r...uk>

    jesli chcialbym wyjechac za granice i zrezygnowac z pracy (czyli sie
    zwolnic) musze sie pojawic w niej, czy wystarczy ze wysle np. sms :) do
    szefa, iz zrezygnowalem (nie chcialbym sie pojawiac)?

  • 2. Data: 2004-11-21 18:45:35
    Temat: Re: rezygnacja bez slowa
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    someone wrote:
    > jesli chcialbym wyjechac za granice i zrezygnowac z pracy (czyli sie
    > zwolnic) musze sie pojawic w niej, czy wystarczy ze wysle np. sms :) do
    > szefa, iz zrezygnowalem (nie chcialbym sie pojawiac)?

    Wystarczy dzwona puścić...

    --
    ra.y

  • 3. Data: 2004-11-21 19:09:16
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Ra.Y" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    do

    > Wystarczy dzwona puścić...

    Taaa, głuchego wystarczy puścić i wszystko będzie wiadomo;)

  • 4. Data: 2004-11-21 20:31:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 21 Nov 2004 20:09:16 +0100, na pl.praca.dyskusje, Pajączek napisał(a):

    > Użytkownik "Ra.Y" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > do

    > Taaa, głuchego wystarczy puścić i wszystko będzie wiadomo;)

    ROTFL! :)))

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2004-11-22 10:33:30
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    gąka też puść i wszystko bedzie załatwione

  • 6. Data: 2004-11-22 10:55:35
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

    Użytkownik "mic" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
    > gąka też puść i wszystko bedzie załatwione

    Odpowiadamy POD cytatem.
    MOżesz mnie oświecić co to jest ten gąk i jak się go puszcza;)))?

  • 7. Data: 2004-11-22 16:45:59
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "mic" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
    > gąka też puść i wszystko bedzie załatwione

    chodziło ci o bąka? Szef mógłby nie wyczuć intencji;)
    (jakie pytanie, taka odpowiedź)