PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZy kobieta ma szanse znaleźć....

  • 1. Data: 2002-08-29 09:24:15
    Temat: CZy kobieta ma szanse znaleźć....
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    Witam!

    Mam pytanko. Czy kobieta po studiach wyzszych (mgr inz) kierunek
    informatyka (zaocznie robione) i 2 latach pracy jako
    admin i programistka ma sznase znalezc prace
    np. w niemczech jako pracownik wykfalifikowany np. jako administrator
    lub cos pokrewnego?
    Bo tak przegladam posty i widze ze sami mezczyzni...
    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl

  • 2. Data: 2002-08-29 09:56:07
    Temat: Re: CZy kobieta ma szanse znaleźć....
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

> [...]
    > lub cos pokrewnego?
    > Bo tak przegladam posty i widze ze sami mezczyzni...

    Pracuję obecnie w drugiej firmie IT i do tej pory nie zauważyłem żadnej
    dyskryminacji płciowej na stanowisku programisty. Po prostu kobiet tej profesji
    jest o wiele mniej, dlatego mniej o nich słychać.

    Skoro w Polsce sytuacja kobiet - programistek/administratorek może wyglądać OK,
    to w krajach bardziej cywilizowanych tym bardziej. Mam nadzieję, że się nie
    mylę...

    greetz

    Sototh

  • 3. Data: 2002-08-29 11:05:13
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "JaGodka" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > lub cos pokrewnego?
    > Bo tak przegladam posty i widze ze sami mezczyzni...

    znam dwie kobiety na GC w Niemczech

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-08-29 17:39:25
    Temat: Re[2]: CZy kobieta ma szanse znaleźć....
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    Hello Slavo,

    S> znam dwie kobiety na GC w Niemczech

    Tylko dwie? :)

    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl

  • 5. Data: 2002-08-29 17:39:49
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    S> Skoro w Polsce sytuacja kobiet - programistek/administratorek może wyglądać OK,
    S> to w krajach bardziej cywilizowanych tym bardziej. Mam nadzieję, że się nie
    S> mylę...

    No ja tez mam nadzieje, ze sie nie mylisz :)

    Pozdrawiam serdecznie
    JaGodka mailto:j...@g...pl

  • 6. Data: 2002-08-29 17:47:23
    Temat: Re: Re[2]: CZy kobieta ma szanse znaleźć....
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "JaGodka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hello Slavo,

    > Tylko dwie? :)

    dziwisz sie? :) u mnie na roku sa 2 (slownie: dwie) kobiety... na
    wczesniejszych i pozniejszych rocznikach tez sie nie przelewalo :) a
    studiuje tylko informe na elektronice PWr (facetow jest ze 130-140,
    dokladnie nie jestem pewien, bo to sie zmienia... )

    to skad maja sie brac dyplomowane informatyczki na GC na zachod :)

    (zaznaczam, ze nie wiem jak to wyglada na unverku :) )

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2002-08-29 22:40:36
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Przegladnij prosze strony mojej firmy: www.akra.de
    na 14 osob w informatyce pracuja obecnie 4 kobiety
    z tego jedna na GC z pl-u.

    Wiecej kobiet z dypl. informatyka
    i znajomoscia j niemieckiego(jestesmy firma consultigowa)
    sie o prace u mnie nie staralo.
    A ja szukalem, bylem nawet na targach pracy
    we wroclawiu. Sytuacja kobiet w pl-u jest
    chyba taka jaka jest i malo kobiet odwaza sie na:
    1. nauke informatki
    2. nauke niemieckiego
    3. wyjazd z ojczyzny (samemu lub z mezem, ale wtedy maz na utrzymaniu zony??
    kto to widzial :-))
    4. pozostawienie rodziny na wiesza odleglosc

    To moje zdanie, a jaka jest rzeczywistosc??

    Pozdrowienia
    Thomas Ochmann
    AKRA GmbH
    Hamburg

  • 8. Data: 2002-08-29 22:52:18
    Temat: Re: Re[2]: CZy kobieta ma szanse znale?ć....
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message

    > studiuje tylko informe na elektronice PWr (facetow jest ze 130-140,
    > (zaznaczam, ze nie wiem jak to wyglada na unverku :) )

    podobnie - 5-10%

    Tomek

  • 9. Data: 2002-08-30 06:01:57
    Od: a...@p...onet.pl

    > Tylko dwie?  :)

    Tak to juz jest ze kobiet "informatykow" jest duzo mniej niz mezczyzn w Polsce
    i na GC. Dla potencjalnego pracodawcy plec nie ma zadnego znaczenia.

  • 10. Data: 2002-08-30 07:23:47
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    Lamerski OE w wiadomości news:aklmn6$qc6$1@panorama.wcss.wroc.pl,
    pokazał że Tomasz Jaszowski napisał(a):
    > dziwisz sie? :) u mnie na roku sa 2 (slownie: dwie) kobiety... na
    > wczesniejszych i pozniejszych rocznikach tez sie nie przelewalo :) a
    Dokladnie, napewno na wczesniejszych nie

    --
    Tomasz Onyszko - t...@f...net.pl
    http://www.winsecurity.pl;