PracaGrupypl.praca.dyskusje › ktora firme wybrac

  • 1. Data: 2002-08-29 09:08:55
    Temat: ktora firme wybrac
    Od: "JamesBond" <j...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mam dylemat. Mam dwie/trzy propozycje pracy i nie wiem ktora wybrac. Waham
    sie wlasciwie miedzy dwiema firmami.
    Sa one bardzo zblizone do siebie. Napiszcie ktora opcje byscie wybrali.

    Firma1.

    Kilkanascie pracownikow. Ponad 15 lat dzialalnosci. Oferuje 5000brutto na
    umowe o prace.

    Firma2.
    Kilkadziesiat pracownikow. 8 lat dzialalnosci. Oferuje 5000brutto w tym
    tylko minimalna placa na umowe o prace, a reszte na umowe zlecenie - w sumie
    na reke wychodzi wiecej o 600zl, ale marne ubezpieczenie emerytalne i w
    sumie nie mam gwarancji na place z umowy zlecenie (zawsze przeciez mozna
    zaplacic mniej). Ponadto nie wiem co na to urzedy skarbowee. Firma ta daje
    lepsze moliwosci awansu.

    Obie firmy oferuja podobne mozliwosci rozwoju zawodowego

    Czekam na wasze opinie.

  • 2. Data: 2002-08-29 09:14:15
    Temat: Re: ktora firme wybrac
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Ja bym brał 1. Z tymi awansami to nie jesteś wstanie nic przewidzieć.

  • 3. Data: 2002-08-29 09:52:04
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    Wolałbym pierwszą firmę - lubię jasną sytuację, jeśli chodzi o umowy i płace.
    Poza tym, w mniejszej firmie MZ masz większe szanse zaistnieć.

    greetz

    Sototh

  • 4. Data: 2002-08-29 09:53:16
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    a ja bym chciała mieć taki dylemat
    mnie nigdzie nie chcą:-)
    ale wybrałabym pierwszą:-)

  • 5. Data: 2002-08-29 10:13:18
    Od: "=>Janek<=" <f...@i...pl>

    "JamesBond" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > lepsze moliwosci awansu.
    >

    > Obie firmy oferuja podobne mozliwosci rozwoju zawodowego

    W firmie wynagradzającej w sposób z wariantu 2 mogą (i pewnie będą)
    miesiące, że będziesz siedział na golusieńkiej pensji bez żadnego zlecenia.
    :-(
    Niestety znam takie przypadki z własnego otoczenia.

    Janek

  • 6. Data: 2002-08-29 10:52:25
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

> [...]
    > zaplacic mniej). Ponadto nie wiem co na to urzedy skarbowee. Firma ta daje

    Ja tam bym wybral pierwsza firme. Pensja co miesiac pewna. Ubezpieczenie
    emerytalne lepsze. Mniejsza zaloga wiec atmosfera moze byc milsza
    (dyskusyjne)

    Pozdrawiam,

    AM

  • 7. Data: 2002-08-30 18:25:02
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl>

    Zdecydowanie pierwszą. Pomijając jasne warunki w małych firmach zwykle
    przyjemniej się pracuje.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2002-09-05 07:08:40
    Od: "Long" <a...@k...net.pl>

> [...]
    >
    > Firma1.
    >
    > Kilkanascie pracownikow. Ponad 15 lat dzialalnosci. Oferuje 5000brutto na

    Cholercia...chcialbym miec taki problem :D