PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wygląda proces rekrutacji w Shell Polska?

  • 1. Data: 2002-08-29 09:32:10
    Temat: Jak wygląda proces rekrutacji w Shell Polska?
    Od: "OlO" <g...@l...pl>

    Witam,

    Zostałem zaproszony na romowę kwalifikacyjną do Shella.
    czy przechodził już ktoś z Was proces rekrutacji w tej firmie? Jak on
    wygląda ?

    OlO

  • 2. Data: 2002-08-29 19:12:51
    Temat: Re: Jak wygląda proces rekrutacji w Shell Polska?
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    rozmowa z 2 osobmi ( w moim przypadku) o wszystko: doswiadczenie, przyszlosc
    itp
    losiu

  • 3. Data: 2002-08-30 20:20:25
    Od: "OlO" <g...@l...pl>

    No i już jestem po tej rozmowie.....

    W moim przypadku było podobnie. Rozmowa z kierownikiem stacji, na której
    odbyła się rozmowa i panią bliżej mi nie znaną z nazwiska i zajmowanego
    stanowiska w firmie.
    Tak jak piszesz.... 2 osoby i ogólna rozmowa o wszystkim.

    ALE NAJWAŻNIEJSZE: D O S T A Ł M T Ą P R A C Ę :-)))

    Użytkownik cuba <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aklrb5$56c$...@a...dialog.net.pl...

  • 4. Data: 2002-08-31 07:41:30
    Od: Adrian Siemieniak <s...@s...pwr.wroc.pl>

    : ALE NAJWAŻNIEJSZE: D O S T A Ł M T Ą P R A C Ę :-)))
    A jeśli można to jak TA praca wygląda i circa ile TA praca daje ;)

    pozdrawiam
    --
    Adrian (Sauron) Siemieniak /~//_ .. Who can destroy The Thing,
    s...@r...pl / //__\ controls The Thing ... (DUNE)

  • 5. Data: 2002-08-31 08:08:37
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 31 Aug 2002 07:41:30 GMT, Adrian Siemieniak
    <s...@s...pwr.wroc.pl> wrote:

    >: ALE NAJWAŻNIEJSZE: D O S T A Ł M T Ą P R A C Ę :-)))
    >A jeśli można to jak TA praca wygląda i circa ile TA praca daje ;)

    Też jestem ciekaw ;-)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa