PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bylo: Wyrznac bezrobotnych i 200 zl za sklep

  • 1. Data: 2002-08-29 07:20:50
    Temat: Bylo: Wyrznac bezrobotnych i 200 zl za sklep
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    Czesc,

    Nie zauwazyliscie ze to ta sama osoba?

    Wkurzona: X-Forwarded-For: pu209.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Jeszcze raz ja: X-Forwarded-For: pu209.warszawa.sdi.tpnet.pl

    U mnie juz w KF :))

    Pozdrawiam wszystkich

    Darek aka AM

  • 2. Data: 2002-08-29 07:39:17
    Temat: No przeciez mowie, ze TROLL
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

  • 3. Data: 2002-08-29 11:29:49
    Temat: Re: No przeciez mowie, ze TROLL
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Ariel" <...@...com> wrote in message news:akkvjq$gmp$1@news2.tpi.pl...
    > Urzadzic polowanie na trolla!!!

    Yeaah!!! Zara tefononik do qmpla tepsy wykonam, hiehiehie :-) Znajdziemy i
    ugotujemy trolla!!!!

  • 4. Data: 2002-08-29 11:49:36
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > Yeaah!!! Zara tefononik do qmpla tepsy wykonam, hiehiehie :-) Znajdziemy i
    > ugotujemy trolla!!!!

    Hmm... Problem w tym, że trolle są pod ochroną prawną :(

    greetz

    Sototh

  • 5. Data: 2002-08-29 11:54:52
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Sototh" <s...@p...fm> wrote in message

    > Hmm... Problem w tym, że trolle są pod ochroną prawną :(

    Nic nie boj, nie dowe nikt sie ..

  • 6. Data: 2002-08-29 12:15:16
    Od: "Ariel" <...@...com>

    Urzadzic polowanie na trolla!!!

  • 7. Data: 2002-08-29 12:40:44
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > "Sototh" <s...@p...fm> wrote in message
    Znajdziemy

    > Nic nie boj, nie dowe nikt sie ..

    to może mu się do PCcika dobierzemy? adres jest znany i chętni też by się
    znaleźli ;-)))))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 8. Data: 2002-08-29 21:41:06
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:akl0r1$ca8$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Yeaah!!! Zara tefononik do qmpla tepsy wykonam, hiehiehie :-) Znajdziemy i
    > ugotujemy trolla!!!!

    hmm wg Baldurs Gate trolla nalezy polac kwasem lub podpalic :)

  • 9. Data: 2002-08-30 17:02:01
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:akl0r1$ca8$1@szmaragd.futuro.pl...

    > hmm wg Baldurs Gate trolla nalezy polac kwasem lub podpalic :)

    Jak tam chcecie, tylko kto tyle kwasu skombinuje?

  • 10. Data: 2002-09-03 20:24:33
    Od: kingram <k...@g...net>

    Slavo wrote:

    <ciach>

    > to mo?e mu si? do PCcika dobierzemy? adres jest znany i ch?tni te? by si?
    > znale 1/4 li ;-)))))))
    >
    > --
    > pozdrówka, Slavo

    No wicie wy co? A gdzi e-demokracja?
    Czy to ze kogos porolowalo po umysle uprawnia do czynow beztroskiej
    nielegalnosci?
    Sorry.. ale wlasnie ksiazke o bezpieczenstwie pisze i jest tam tez o
    etyce i kodeksie honorowym...

    Samurajow, chrum, chrum, ma sie rozumiec... ;o)

    --
    Bsrgds

    Krzysiek Ingram, Ottobrunn

    Find some time to visit my hobby page:)
    http://www.it-security-solutions.com

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"