PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZy kobieta ma szanse znaleźć....

  • 11. Data: 2002-08-31 20:47:49
    Temat: Re: Re[2]: CZy kobieta ma szanse znaleźć....
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > Tak to juz jest ze kobiet "informatykow" jest duzo mniej niz mezczyzn w
    Polsce
    > i na GC. Dla potencjalnego pracodawcy plec nie ma zadnego znaczenia.

    I tu nie masz racji :-)

    Sprawa jest problematyczna:
    z jednej strony kobiety w informatyce maja inne=lepsze moim zdaniem
    podejscie do
    zadan, podchodza do nich z reguly bardziej odpowiedzialnie, mniej try and
    error
    z drugiej strony sa kobietami i ja jako pracodawca musze wkalkulowac
    ze w odpowiednim wieku moze sie zdazyc ze beda w ciazy
    i wtedy wszystko czego sie w mijej firmie nauczyly przestaje byc wazne.

    Bardzo malo kobiet ma na tyle wyrozumialych partnerow,
    ze szybko moga wrocic do pracy :-(((

    Pozdrowienia
    Thomas Ochmann
    Hamburg
    www.akra.de

  • 12. Data: 2002-09-02 06:30:05
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > i wtedy wszystko czego sie w mijej firmie nauczyly przestaje byc wazne.
    >
    > Bardzo malo kobiet ma na tyle wyrozumialych partnerow,

    Wszystko zalezy od pracodawcy ;-))
    Jeszcze sie nie spotkalem z sytuacja kiedy kobieta nie dostala pracy
    jako "informatyk" czy to w Polsce czy na GC tylko ze wzgledu na plec. Inna
    sprawa to ze jak juz pisalem kobiet w zawodach IT jest znacznie mniej. Takze
    znacznie mniej mozna ich spotkac na studiach o kierunkach technicznych (wbrew
    temu co niektorzy chca udowodnic). Pracowalem i pracuje w firmach gdzie
    przyjmuje sie do pracy kobiety tuz po slubie i nikomu nawet nie przyszlo do
    glowy martwic sie co bedzie za 3 lata jak pani dostanie brzuszek. Rownie dobrze
    mozna martwic sie o mezczyzn, zeby nie jezdzili do pracy za szybko to bedzie
    wypadek i wtedy projekt mozne miec opoznienie a w DE panowie lubia testowac
    swoje PKW ;-))

    Pozdrawiam
    Wojtek