PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1 maja

  • 1. Data: 2005-04-28 17:51:07
    Temat: 1 maja
    Od: "Aga" <a...@e...pl>

    Czy za święto przypadające w niedziele tj. 1 maja należy się dodatkowy dzień
    wolny? Prosze podać ewentualnie jeśli to możliwe o akt prawny.
    Z góry dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2005-04-28 18:00:50
    Temat: Re: 1 maja
    Od: "candin" <c...@o...pl>

    > Czy za święto przypadające w niedziele tj. 1 maja należy się dodatkowy
    dzień
    > wolny? Prosze podać ewentualnie jeśli to możliwe o akt prawny.
    > Z góry dziękuję za odpowiedź

    nie...
    jezeli swieto przypada w sobote to wtedy nalezy sie wolne

  • 3. Data: 2005-04-28 18:04:04
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy za ?więto przypadaj?ce w niedziele tj. 1 maja należy się dodatkowy
    dzień
    > wolny? Prosze podać ewentualnie je?li to możliwe o akt prawny.

    Bosz ... ile jeszcze razy ktos bedzie sie o to pytal bez poszukania.
    Totalne lenistwo pani blondi.

    http://www.google.pl/search?q=dzie%C5%84+wolny+za+ni
    edziel%C4%99

    Nie chcialem być Stasiem Podroznikiem ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-04-28 18:12:50
    Od: "Aga" <a...@e...pl>

    Tak myślałam ale ponieważ u mnie w pracy księgowa twierdzi że za niedzielę
    należy się dzień wolny ja chciałam sie upewnić o jej błędzie. Ale to już jej
    problem skoro ona uważa że należy się dzień wolny to ja nie będę jej
    wyprowadzała z błędu.
    Dzięki za odpowiedź.

  • 5. Data: 2005-04-28 18:21:52
    Od: Domin <d...@o...pl>

    On Thu, 28 Apr 2005 20:12:50 +0200, "Aga" <a...@e...pl> wrote:

> [...]
    >należy się dzień wolny ja chciałam sie upewnić o jej błędzie. Ale to już jej
    >problem skoro ona uważa że należy się dzień wolny to ja nie będę jej

    Bron Boze nie wyprowadzaj... (no chyba ze ja bardzo lubisz)...
    My tak nie wyprowadzamy z bledu szefa... Juz 2 tg tempowyznaczal kto
    kiedy m wolne za 1 maja :)
    A tak swoja droa to kolezanka zabila mi cwieka twierdzac ze 2 maja
    jest ustawowo wolny, oni w szkole maja wolne, bo p. Prezydent
    ustanowil swieto Flagi Panstwowej czy cus...
    Szukalem szukalem i rzeczywiscie 2 maja jest dniem flagi panstwowej,
    ale wolne sie nie nalezy, a moze sie myle???
    Moze nauczyciele maja cos innego w swojej karcie????
    Ale zwyklych zawdow raczej to nie dotyczy..
    Pozdrawiam
    Domin

  • 6. Data: 2005-05-03 12:11:47
    Od: Lazapatic <i...@m...sx>

    Użytkownik Aga napisał:

    > Czy za święto przypadające w niedziele tj. 1 maja należy się dodatkowy dzień
    > wolny? Prosze podać ewentualnie jeśli to możliwe o akt prawny.
    > Z góry dziękuję za odpowiedź

    ale zamet ktos wprowadzil... a jak w piatek wypadnie ostatni dzien
    miesiaca, to tez jest wolne? imho powinno tak byc :)