PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - opieka w UK - warto?

  • 1. Data: 2005-04-28 19:10:24
    Temat: Praca - opieka w UK - warto?
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Witam!
    Niedawno znalazlem oferte pracy w UK. Pracuje sie w osrodku opieki osob
    starszych w Londynie albo z mlodymi osobami glownie ze srodowisk
    patologicznych (ew. uposledzonych) w Shefild. W jednym i drugim zarabia sie
    1000 funtow brutto miesiecznie. 37 h pracy tygodniowo. W/g moich kalkulacji
    wychodzi 6,7/h (~5,2 netto przy 23% podatku - tu nie jestem pewien jaka
    stawka obowizuje wiec licze ze ktos z was napisze, przy okazji podpowie czy
    po powrocie rozliczam sie w polskim fiskusem?).
    Zalozenie jest takie ze praca noc/dzien i jest mozliwe branie nadgodzin.
    Kontrakt min. pol roku i na tyle mam zamir wyjechac...
    W Londynie zapewnione jest zakwaterowanie (w poblizu) za 55 miesiecznie lub
    kompleksowo z wyzywieniem za 78, zas w Shefild jedyna opcja to samo
    zakwaterowanie za 50.
    Nie place zadnych wstepnych prowizji (te sa zapewne wliczone w zarobek) ani
    kaucji itp. Posrednikiem jest "jobspec" ktory kooperuje z angielskim
    posrednictwem pracy z Warszawy - z tego co mi powiedziano dopiero sie
    rozwijaja :) i prosperuja w "mieszkaniu".
    Jak sadzicie - warto brac ta oferte? Moze ktos z was ma doswiadczenie na
    podobnym stanowisku? Glownie boje ze ze praca bedzie katorga :) albo ze
    bedzie perfekcyjna znajomosc angielskiego... Jesli tak to wybrac Londyn czy
    Shefild? Jesli Shefild to jak tam sie najltwiej dostac? Gdansk - Londyn -
    tania linia lotnicza a co pozniej?

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741