PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › Re: :-/
    From: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: :-/
    Date: Sat, 18 Jan 2003 17:13:16 +0100

    Ludzik zwany Shrek, w wiadomosci news:Xns9306B8100522BShrek@127.0.0.1
    napisal:

    > Podejrzewam, ze glupota:)

    Nie inaczej...

    > Ze co zepsuje? Podlaczenie drukarki i zainstalowanie sterow do niej?
    > Wiesz ja raczej mysle, ze to rzeczywiscie jest tak, ze ktos nie ma
    > pojecia o kompach, wiec zwala wine, ze nie dzial, na tych co cos przy
    > nich robili. Ja np jak bylem na zastepstwie, to "popsulem" kompa,
    > zmieniajac rozdzialke

    Problem jest w tym, ze czesto osoby, ktore nie maja zielonego pojecia o
    komputerach - innych ludzi, znajacych sie na sprzecie oceniaja po sobie.
    Po prostu boja sie, ze klikaniem w "nieznane miejsca w Windowsie" cos
    moze sie zepsuc. Wierza jednak w informatyka, bo on przeciez jest
    informatykiem, wiec musi sie na tym znac.

    Nikomu nie zycze takiej sytuacji, ze zostanie porzadnie opier...lony za
    to, ze wie jak poradzic sobie z komputerowym problemem i probuje to
    naprawic.
    Nie pomagaja slowa "Ludzie! Przeciez ja takimi komputerami zajmuje sie
    od 10 lat!! wiec chyba wiem co robie" - nie pomaga, to jest taki krzyk
    ale tego krzyku nikt nie slucha. Glupota niektorych ludzi nie zna
    granic.

    > - jak mozna pracowac w 640 x 480? i pani potem powiedziala, ze sie
    > chyba komputer popsul, bo wszystko jakies takie male:) Takich
    > przypadkow znam znacznie wiecej:) W sumie na drugi raz po zastepstwie
    > zmienilem wszystko jak bylo i przyjechalem w poniedzialek do firmy
    > sprawdzic, czy jeszcze czegos nie "popsulem":)

    Tia... gdy tylko pojawi sie jakies inne okienko, ktore nigdy wczesniej
    nie pokazywalo sie to od razu panika :> Z jednej strony to smieszne a z
    drugiej troche zenujace...
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.