PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › Re: :-/
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: :-/
    Date: Thu, 16 Jan 2003 18:17:19 +0000 (UTC)

    W artykule <b06me7$vnl$1@absinth.dialog.net.pl> Neo[EZN] napisał(a):

    > Moge sprobowac cos zrobic w ramach testu samego siebie (na probe - nic
    > za to nie biorac) i poznawania kolejnych tajemnic PHP.

    R O T F L.

    Taaaaaaaaa, i potem się dziwisz, dlaczego szef podziękował Ci za
    współpracę. Po prostu znalazł takiego samego frajera, jakim Ty teraz
    chcesz się stać, odwalając komuś robotę za darmo.

    Niedługo ktoś tu napisze, że robił skrypty dla takiego barloga, ale już z
    tym koniec, bo podobno ten znalazł jakieś poroże (już nawet bez łosia),
    które mu to trzaska za darmo i jeszcze się cieszy, że poznaje kolejne
    tajemnice...

    Kurde, gdybyś miał 15 lat i głównym Twoim problemem były pryszcze,
    pierwszy rok w liceum i nuda, to potrafiłbym to zrozumieć - ale sam
    przecież piszesz, że straciłeś pracę, za szkołę trzeba zapłacić
    (studiujemy na tej samej uczelni, znam te koszta), a działasz po prostu
    przeciwko sobie...

    Jeśli chcesz poznawać tajemnice PHP, to mogę Ci zapodać kilka pomysłów
    na ciekawe skrypty i w ten sposób spędzaj długie zimowe wieczory, ale
    nie psuj rynku, OK?
    --
    Samotnik