PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie z serii "Ile?" IT

  • 1. Data: 2007-09-21 18:01:37
    Temat: Pytanie z serii "Ile?" IT
    Od: "ZepZoSo" <T...@g...pl>

    Witam,
    ile można dostać (absolutne minimum) jako projektant/programista Oracle w
    Warszawie, mając roczne doświadczenie jako programista PL/SQL (ETL),
    projektant OLTP, OLAP, posiadając certyfikaty poziomu Associate Developera i
    Administratora??

  • 2. Data: 2007-09-21 21:00:51
    Temat: Re: Pytanie z serii "Ile?" IT
    Od: diorek <d...@g...pl>

    ZepZoSo pisze:
> [...]
    > w Warszawie, mając roczne doświadczenie jako programista PL/SQL (ETL),
    > projektant OLTP, OLAP, posiadając certyfikaty poziomu Associate

    Jeśli to pełny etat to mniej niż minimalne wynagrodzenie nie dostaniesz
    na dziś 936 brutto, ale od stycznia 2008 masz szanse na 1124 (jeśli
    dobrze pamiętam)

    Jeśli zaproponują mnie idź do sądu !

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-09-22 08:15:03
    Od: jerry <...@i...pl>

    > ile można dostać (absolutne minimum) jako projektant/programista Oracle
    > w Warszawie, mając roczne doświadczenie jako programista PL/SQL (ETL),
    > projektant OLTP, OLAP, posiadając certyfikaty ....

    Próz tego co posiadasz (potrafisz) nie mniej ważne jest czy potrafisz to
    sprzedać...

  • 4. Data: 2007-09-24 06:40:32
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    ZepZoSo wrote:

> [...]
    > Warszawie, mając roczne doświadczenie jako programista PL/SQL (ETL),
    > projektant OLTP, OLAP, posiadając certyfikaty poziomu Associate Developera

    2 razy cena samochodu!

  • 5. Data: 2007-09-29 20:18:11
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Herakles wrote:

    > 2 razy cena samochodu!

    Tak, jeśli w Warszawie to dokładnie tyle bym krzyczał!

    --
    Mariusz Lotko