PracaGrupypl.praca.dyskusje › Miejce wykonywania pracy - cała Polska

  • 1. Data: 2007-09-21 14:14:50
    Temat: Miejce wykonywania pracy - cała Polska
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    Co myślicie nad takim zapisem w umowie o pracy? (jak w temacie)
    Czy jest to jakieś obejście przepisów odnośnie wyjazdów na delegacje, a może
    jest to niezgodne z prawem?
    Dostałem umowę o pracę z takim zapiskiem i jakoś mi się to niepodoba. Macie
    w tym temacie jakieś doświadczenia.
    Problem jest taki, że w momencie rozpoczęcia pracy nie będzie jeszcze
    dokładnego miejsca gdzie takową pracę mógłbym wykonywać i moim zadaniem
    numer jeden będzie stworzenie biura.
    Nie wiem może coś podpowiecie z własnego doświadczenia. Wiem że na grupie
    jest wiele osób, które zatrudniają na co dzień i pewnie spotkały się z tym
    nie raz.

    Pozdrawiam
    PioPio

  • 2. Data: 2007-09-21 14:31:34
    Temat: Re: Miejce wykonywania pracy - cała Polska
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fd0jkq$l5k$1@inews.gazeta.pl PioPio
    <e...@g...pl> pisze:

    > Co myślicie nad takim zapisem w umowie o pracy? (jak w temacie)
    > Czy jest to jakieś obejście przepisów odnośnie wyjazdów na delegacje, a
    > może jest to niezgodne z prawem?
    Znowu pracodawa-oszust. Czemu nie od razu Europa albo cały świat?
    http://42.pl/u/uDt
    http://42.pl/u/uDv

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-09-21 19:24:40
    Od: Przemyslaw Maćkowski <z...@o...pl>

    przerzylem to juz - jest to obejscie przepisów związanych z delegacją.

    normalnie pracodawca ma prawo wysłać Cie na 3 miesiace (łącznie) w roku
    na delegacje - a dzięki wpisowi "cała Polska" bedziesz siedział 12
    miesiecy w roku na zadupiu :)

  • 4. Data: 2007-09-21 19:42:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fd15li$13qo$4@opal.icpnet.pl Przemyslaw Maćkowski
    <z...@o...pl> pisze:

    > przerzylem to juz - jest to obejscie przepisów związanych z delegacją.
    PrzeŻycie musiało być traumatyczne, to widać.

    > normalnie pracodawca ma prawo wysłać Cie na 3 miesiace (łącznie) w roku na
    > delegacje - a dzięki wpisowi "cała Polska" bedziesz siedział 12 miesiecy w
    > roku na zadupiu :)
    Eee, tam, gadanina.
    Najwyżej, jak się jakiś frajer da w konia robić.
    http://42.pl/u/uDL

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-09-24 11:07:49
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    > Eee, tam, gadanina.
    > Najwyżej, jak się jakiś frajer da w konia robić.
    > http://42.pl/u/uDL

    Dzięki bardzo za podpowiedź.
    Podejrzewam, że taki zapis bierze się z nieznajomości przepisów a nie ze
    złej woli. Mam nadzieję, że uda się jakoś to zmienić i wszystko będzie OK.
    Dobrze wiedzieć, że w przypadku zapisu: miejsce wykonywania pracy - cała
    polska należy traktować to jak zapis - siedziba firmy. W moim przypadku
    fiorma jest z innego miasta a ja będę pracował w innym mieście dlatego taki
    zapis uderzyłby przede wszystkim w nich samych. Na razie nie mam zamiaru
    jakoś się kłócić dlatego spróbuje po dobroci im to wytłumaczyc.

    Pozdrawiam
    PioPio