PracaGrupypl.praca.dyskusje › rehabilitacja a godziny pracy

  • 1. Data: 2007-09-21 08:00:19
    Temat: rehabilitacja a godziny pracy
    Od: S...@g...com

    Cala nasza firma jest ubezpieczona w medicoverze, lekarz ortopeda
    wyslal mnie na rehabilitacje, ktora musi trwac 10 ciaglych dni.
    Co sie dzieje jesli godziny rehabilitacji wypadaja mi w godzinach
    mojej pracy. Ustawielm je sobie tak, zeby byc w niej jak najwiecej,
    wiec beda to spoznienia od 20 do 40minut. Czy musze prosic pracodawce
    o zgode na to, czy po prostu musi mi on na to pozwolic?

    pzdr