PracaGrupypl.praca.dyskusje › Życie w Holandii

  • 1. Data: 2007-09-21 10:58:27
    Temat: Życie w Holandii
    Od: "Krzysztof Hinz" <e...@p...onet.pl>

    Witam. Mam zapyanie , czy ktoś orientuje się jak wygląda życie w Holandi w
    szczególności chodzi mi o ceny zywności? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-21 12:10:05
    Temat: Re: Życie w Holandii
    Od: Ryszard <l...@i...pl>

    Krzysztof Hinz pisze:
    > Witam. Mam zapyanie , czy ktoś orientuje się jak wygląda życie w Holandi w
    > szczególności chodzi mi o ceny zywności? Pozdrawiam

    Na pewno taniej niz w polsce (makaron 0,19 E). No chyba, ze chcesz sie
    zywic w restauracjach.

  • 3. Data: 2007-09-21 12:25:10
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Ryszard" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno taniej niz w polsce (makaron 0,19 E). No chyba, ze chcesz sie
    > zywic w restauracjach.

    Ta cena to za porcję w barze czy paczkę w Aldim? bo za 80 groszy to też
    pewnie kupisz w Tesco
    możesz podać więcej cen typu wynajem pokoju, przejazd tramwajem, chleb,
    jabłka, butelka coli?

  • 4. Data: 2007-09-21 12:35:28
    Od: Ryszard <l...@i...pl>

    wologf pisze:
> [...]
    > pewnie kupisz w Tesco
    > możesz podać więcej cen typu wynajem pokoju, przejazd tramwajem, chleb,
    za paczke w aldim

  • 5. Data: 2007-09-21 13:07:07
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    > za paczke w aldim

    Dalej nic z tego nie wynika i brakuje szerszej informacji o cenie, może
    sos do makaronu kosztuje już np 2e, a sam Aldi nie słynie z
    wyrafinowanego jedzenia;)

  • 6. Data: 2007-09-21 14:10:15
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Zobacz na niedziela.nl tylko czytaj te info z dystansem Holandia to
    specyficzny kraj ogolnie ceny z kosmosu
    zreszta sam zobacz lidl.nl itp plus zycia w holandii to tania komunikacja
    czyli rower. Mieszkanie to cena z kosmosu ze nie wspomne ze znalezc trudno.
    Jedyny plus to tanie rozmowy GSM w sieci Lebara starter od 10 EUR

  • 7. Data: 2007-09-21 19:38:56
    Od: "Krzysztof Hinz" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Hinz" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Mam zapyanie , czy ktoś orientuje się jak wygląda życie w Holandi
    > szczególności chodzi mi o ceny zywności? Pozdrawia

    A czy 8 euro na godzine netto to dużo czy mało??

  • 8. Data: 2007-09-22 11:02:07
    Od: "MT" <s...@d...null>

    8 EUR ale czy aby napewno brutto i ile godzin w tygodniu ?
    Majnizsze wynagrodzenie to teoretycznie cos kolo 1200 EUR na reke

    Odlicz sobie od tego 150-300 EUR na mieszkanie a raczej pokoj i mniej
    wiecej tyle samo na jedzenie.

  • 9. Data: 2007-09-22 13:28:10
    Od: "Krzysztof Hinz" <e...@p...onet.pl>

    8 euro netto na godzine i 40 godzin tygodniowo

  • 10. Data: 2007-09-22 15:30:24
    Od: "mlody" <m...@t...null>

    w Holandii jest dość tanio nie pamietam dokladnie
    ale czekolady sa na pewno sporo tansze niz w Polsce!
    ( to pamietam ;-)