PracaGrupypl.praca.dyskusje › agent ubezpieczeniowy / praca dla osoby po 50

  • 1. Data: 2007-09-21 09:58:06
    Temat: agent ubezpieczeniowy / praca dla osoby po 50
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    Chciałbym skołnić moją rodzicielkę do poszukania sobie zajęcia, nie po to
    zeby zarabiała wielkie pieniadze bardziej zeby poprzebywała z ludzmi i miała
    zajęcie. Pomyslałem o pracy agenta ubezpieczneiowego, agencja była by w domu
    a mama ubezpieczałaby samochody moze budynki itp itd - okolica wiejska. I
    pytanie jakie trzeba spełnić warunki zeby zostac takim agentem np Warty,
    Allianza ? Czy jest to opłacalne w takich warunkach ?
    Mama jest w tej chwili na emeryturze pomostowej, czy to w czymś przeszkadza ?

    dzieki z apomoc
    rt