PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie w sprawie bonusów i dodatków › Re: Pytanie w sprawie bonusów i dodatków
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie w sprawie bonusów i dodatków
    Date: Mon, 03 Sep 2007 21:08:38 +1200

    Ed wrote:

    > Witam serdecznie.
    >
    > Chciałbym zaproponować u siebie w pracy kilka bonusów. Potrzebuję
    > informacji jak to wygląda w innych przedsiębiorstwach. Czy byłby ktoś
    > uprzejmy o podanie informacji ( niekoniecznie podając nazwę firmy ) w
    > stylu:
    >
    > pracuję w firmie która zajmuje się tworzeniem stron internetowych.
    > Firma zafundowała nam konsole do grania
    >
    > albo:
    >
    > pracuję w firmie tworzącej oprogramowanie biznesowe. Firma kilka razy
    > do roku opłaca grę w Paintball dla wszystkich pracowników.

    Kilka rzeczy, ktore widzialam z boku, nie pracujac w danych firmach:

    Pewna firma (IT) kilka razy do roku fundowala swoim pracownikom zakup
    dowolnych ksiazek z Amazon.com (nie musialy byc to ksiazki zwiazane z
    praca, ale wielu pracownikow kupowalo te drogie cegly z wiedza za 200
    czy 300 dolcow, na ktore by im samemu szkoda bylo wydac kase). Budzilo
    to dosc spory entuzjazm, bo to byli "mozgowcy".

    Inna firma, tez IT, kupowala tanio (bo abonamentowo i masowo) bilety do
    teatru grajacego "lzejsze" przedstawienia i rozdawala po dwa. Po
    poczatkowym zdziwieniu, jak zaczeli chodzic, tez sie bardzo spodobalo,
    zwlaszcza, ze to byli w wiekszosci single i pozytywnie to wplynelo na
    ich zycie prywatne ("sluchaj, dali mi w firmie dwa bilety, nie mam z kim
    isc, a szkoda, zeby sie zmarnowal, nie masz ochoty sie wybrac?" -
    niezobowiazujacy i kulturalny podryw, heh).

    Karnety na silownie czy basen, wyjazdy typu survival, bony do sklepu
    itp. to wszystko typowe rzeczy i moga byc dobre, ale najwazniejsze jest
    dopasowanie bonusa do potrzeb ludzi, ktorzy go dostaja. Jesli napiszesz,
    jaki rodzaj ludzi ma dostac bonusa, moze na grupie bedzie jakas
    konstruktywna burza mozgow.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia