PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia automatyk przemysłowy

  • 1. Data: 2007-09-02 10:09:29
    Temat: Ile zarabia automatyk przemysłowy
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Widzę, że sporo jest pytań na temat wynagrodzeń w poszczególnych
    dziedzinach. Dołączam swoje pytanie.
    Ile zarabia automatyk? Umiejętność projektowania i wykonywania szaf
    sterowniczych, Programowanie sterowników PLC, wizualizacja HMI.

    Interesują mnie zarobki na stanowisku konstruktor i w służbach utrzymania
    ruchu.

  • 2. Data: 2007-09-02 15:38:22
    Temat: Re: Ile zarabia automatyk przemysłowy
    Od: u...@g...pl

    Utrzymanie ruchu to zalezy raczej do miejsca i wlasciciela fabryki
    (patrz LG - 1000zl), ale mysle ze srednio ok 2500-3500zl mozna
    zarobic.
    Konstruktor, jezeli jestes dobry to w tak zwanaych okresach
    instalacyjnych (pracujesz 12 godzin, potem poprawiasz program lub
    hadrware i jak zostanie czasu to spisz) to mozna do 6000-8000
    wyciagnac. Jak juz masz doswiadczenie to dzialasz jako wolny strzelec
    (poza granica) i masz 2 razy tyle.
    Jako konstuktor w biurze w Polsce to 4000 do 5000. Ale jak sam wiesz
    zalezy to od Twoich umiejetnosci i przyzwoitosci pracodawcy ;).

    Pozdrawiam
    Usjwo

  • 3. Data: 2007-09-02 19:10:35
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Utrzymanie ruchu to zalezy raczej do miejsca i wlasciciela fabryki
    > (patrz LG - 1000zl),

    Dziwne, że im ktoś za takie pieniądze zgodził się pracować

    > ale mysle ze srednio ok 2500-3500zl mozna
    > zarobic.

    Dzięki za info. Czyli widzę że mam nienajgorzej :)

  • 4. Data: 2007-09-03 07:50:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne, że im ktoś za takie pieniądze zgodził się pracować

    A czy to nie oni zatrudniaja nilegalnych imigrantow (sa na "szkoleniu")
    tlumaczac sie, ze nie maja chetnych?

  • 5. Data: 2007-09-03 08:55:59
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > A czy to nie oni zatrudniaja nilegalnych imigrantow (sa na "szkoleniu")
    > tlumaczac sie, ze nie maja chetnych?

    Nie wiem. Jeśli nielegalnych to już chyba sprawa dla wymiaru
    sprawiedliwości.

  • 6. Data: 2007-09-03 09:35:39
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    u...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > Jako konstuktor w biurze w Polsce to 4000 do 5000. Ale jak sam wiesz
    > zalezy to od Twoich umiejetnosci i przyzwoitosci pracodawcy ;).
    PGNiG placilo w utrzymaniu ruchu w zakladzie z dziennym przychodem ponad
    2 mln zl 2100-2200. Microtech przy wykonywaniu projektow tez w tych
    granicach. Jak ktos chce mi zaplacic 4000 to niech sie odezwie :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2007-09-03 19:07:00
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > granicach. Jak ktos chce mi zaplacic 4000 to niech sie odezwie

    Jakby zaproponowali z niedalekiej okolicy 4000 na rękę to też mogą się do
    mnie odezwać.

  • 8. Data: 2007-09-06 12:59:04
    Od: u...@g...pl

    On 4 Wrz, 03:07, Gienek <g...@s...pl> wrote:

    > Jakby zaproponowali z niedalekiej okolicy 4000 na rękę to też mogą się do
    > mnie odezwać.

    A jaka ta okolica daleka? Niestety duze projekty powstaja poza
    granicami kraju. U nas budowanie fabryk raczej nie jest ostatnio
    modne :(.

    Usjwo

  • 9. Data: 2007-09-06 15:16:23
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    u...@g...pl napisał(a):

    > A jaka ta okolica daleka? Niestety duze projekty powstaja poza
    > granicami kraju. U nas budowanie fabryk raczej nie jest ostatnio
    > modne :(.
    Modernizacji i rozbudowy sie zdarzaja. A z nowych obiektow to niedlugo
    Odazotownia Grodzisk i LMG sie szykuja - inwestor PGNiG S.A. Do LMG to
    juz chyba trzecie podejscie - o formalnosci sie rozbijalo to do tej pory.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski