PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o pracodawcę

  • 1. Data: 2009-03-17 17:31:27
    Temat: Pytanie o pracodawcę
    Od: w...@w...pl

    Witam!
    Mam pytanie, czy ktoś zna firmę Solinex mieszczącą się we Wrocławiu
    przy ul. Stobrawskiej. Zajmują się dezynfekcją i dezynfekcją. Chodzi
    mi o pracodawcę, czy to "człowiek", czy "nie człowiek"???
    Zaproponowali mi pracę ale wiem, że kobieta na miejsce której mam iść
    pracować odchodzi. Nie wiem tylko z jakiego powodu. Nie chciałabym
    "nadepnąć na minę". Za info dzięki.
    wiolettane

  • 2. Data: 2009-03-17 19:21:25
    Temat: Re: Pytanie o pracodawcę
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 17, 6:31 pm, w...@w...pl wrote:

    > Zaproponowali mi pracę ale wiem, że kobieta na miejsce której mam iść
    > pracować odchodzi. Nie wiem tylko z jakiego powodu. Nie chciałabym
    > "nadepnąć na minę". Za info dzięki.

    Ktoś Ci w internecie napisze, że źle, to uwierzysz i nie pójdziesz
    nawet na okres próbny?

    --
    mihau