PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierownik sklepu w opoli i w Warszawie - prosze o pomoc to nie reklama!

  • 1. Data: 2009-03-16 22:17:47
    Temat: kierownik sklepu w opoli i w Warszawie - prosze o pomoc to nie reklama!
    Od: bud <b...@i...pl>

    Czesc,

    Mam propozycje pracy (spotkanie finalne) w sieci sklepow z ubraniami w
    opolu lub Warszawie na stanowisku kierownika (kierownik zmiany) w
    sklepie sieci odziezowej.

    Ide niedlugo na druga rozmowe kwalifikacyjna gdzie bedziemy zapewne
    rozmawiac o finansach.

    Jakie stawki sa przyjete w tych dwoch miastach na tych stanowiskach w
    podobnych sklepach?

    niestety nie mam wiedzy na ten temat bo pracowalem w mniejszym miescie.

    prosze pomozcie - sprawa pilna.

    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-22 08:11:49
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    bud napisał(a):

> [...]
    > podobnych sklepach?
    >
    > niestety nie mam wiedzy na ten temat bo pracowalem w mniejszym

    Uważam, że powinieneś przyjąć poniższe:
    - Opole - 4 garnitury, 3 koszule i 2 krawaty,
    - Warszawa - 5 garniturów, 5 koszul i 6 krawatów.
    Za każdą godzinę nadliczbową - skarpetki (czarne).

    Mariano Italiano