PracaGrupypl.praca.dyskusje › wariat...

  • 1. Data: 2009-03-16 19:59:27
    Temat: wariat...
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    W pracy po wynianie kilku zdań z kadrową usłyszłem:

    "Całe życie mam do czyniemnia z wariatmi". To było pod moim adresem, w
    towarzystwie 4 innych koleżanek jako podsumowanie rozmowy.

    Jakiego zadośćuczynienia moge się domagać ? Czy kadrowy może sie tak odzywać do
    pracowników ? Ona jest w ciąży, więć za ostro wystąpić nie mogę, bo gdtby jaiś
    stres jej zaszkodził.... Z drugiej strony mam swoją godność, a ta koleżanka już
    nie pierwszy raz pozwliła sobie na jakies impertynencje. Tyle, że nigdy nie
    przekroczył granicy epitetu. NIe tylko do mnie zachowuje się czasem
    "niekonwencjonalnie" ....

  • 2. Data: 2009-03-16 20:17:31
    Temat: Re: wariat...
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    ach czymże ona cię tak uraziła :P

    a tak powazniej - jezeli czegos nie lubisz w postępowaniu innych, to po
    prostu im to zakomunikuj.
    Czasem trzeba ostrzej, czasem tylko pogrozić palcem (nie zapomnając o
    usmiechu!).
    A ty od razu - jakiego zadośćuczynienia... pewnie, 5 milionów dolarów.
    przeciez uraziła twoja godność osobistą. Albo lepiej seks, w koncu jest
    w ciaży i nie bedzie na ciebie...

  • 3. Data: 2009-03-16 20:57:16
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Marek wrote:

    > "Całe życie mam do czyniemnia z wariatmi". To było pod moim adresem,
    > w towarzystwie 4 innych koleżanek jako podsumowanie rozmowy.

    Trzeba jej było powiedzieć by nie piła tyle do lustra:)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 4. Data: 2009-03-16 21:29:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:731e.000000b4.49beaf9f@newsgate.onet.pl Marek
    <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > towarzystwie 4 innych koleżanek jako podsumowanie rozmowy.
    > Jakiego zadośćuczynienia moge się domagać ? Czy kadrowy może sie tak
    Wyrwałeś zdanie z kontekstu. Mogło nie być do ciebie, tylko o tobie albo
    ogólnie.
    Zadośćuczynienie? Dajże spokój, odpalić teksta nie umiesz?

    > Ona jest w ciąży, więć za ostro wystąpić nie
    > mogę, bo gdtby jaiś stres jej zaszkodził...
    To co?

> [...]
    > impertynencje. Tyle, że nigdy nie przekroczył granicy epitetu. NIe
    > tylko do mnie zachowuje się czasem "niekonwencjonalnie" ...
    Ty się o innych nie martw. Przyzwyczailiście, że może sobie pozwolić, to
    sobie pozwala.
    Oduczyć, naprostować i tyle.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-03-17 01:53:32
    Od: "Prosiak w kalesonkach" <dziki_facet_22@w_p.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie
    > przekroczył granicy epitetu. NIe tylko do mnie zachowuje się czasem

    hehehehe przypomina mi sie moj oststni zaklad, w ktorym pracowalem, gdzie
    mialem wspolny pokoj z kolezanka od HACAPP (czy jakos tak). Ciagle jej bylo
    duszno, albo zawsze jej cos smierdzialo (wpienialo ja, ze czasem uzylem
    dobrej wody po goleniu, bo ona nawet dezodorantu nie stosowala-oszczedzala
    niby na nowe mieszkanie, ale na paczki nigdy kasy nie zalowala;) ), wiec
    otwierala okno. Jako ze byla potwornie gruba, to i sadlo miala spore, wiec
    jej bylo zazwyczaj wrecz za goraco, a mi przeciwnie - bylo zimno (ogolna
    temp. w budynku byla na poziomie 16st C) Mialem ten atut, ze moglem sobie
    isc do serwerowni, aczkolwiek czasami chcialem odetchnac od szumu
    wentylatorow i dyskow, wiec musialem jednak posiedziec w pokoju... Nie
    dzialaly na nia ani prosby, ani grozby. W koncu kumpel mnie oswiecil. Otoz,
    jak nastepnego dnia moja wredna kolezanka z pokoju chciala otworzyc okno i
    jak wyskoczyla z tekstem, ze jej znowu cos smierdzi, to odburknalem jej,
    zeby sie wreszcie umyla i zamiast wpieprzac paczki, kupila sobie wreszcie
    mydlo. Zatkalo ja totalnie i od tego czasu juz otwierala drzwi na korytarz,
    albo wychodzila zrobic sobie kawe, przy okazji sie wietrzac ;)

    A propos Ciebie, to hmmmm... poniekad ta kadrowa miala racje, mowiac o Tobie
    tak a nie inaczej, bo ktos normalny nie idzie sie sadzic o byle pierdole.
    Jak ktos jest inteligentny, to potrafi to zalatwic w inny sposob.

    --
    SprzedamTo.pl
    Piraty.pl - wszystko, czego potrzebujesz ! ! !

  • 6. Data: 2009-03-17 02:49:33
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 16 Mar 2009 20:59:27 +0100, "Marek"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >towarzystwie 4 innych koleżanek jako podsumowanie rozmowy.
    >
    >Jakiego zadośćuczynienia moge się domagać ?

    Można to uznać za zniewagę lekką. Skoro tak, to tobie przysługuje
    prawo wyboru broni, a stronie obrażającej - warunków pojedynku.
    Obrażającą jest kobieta, więc oczywiście przysługuje jej zastępstwo
    pojedynkowe. Zastępcą powinien być mąż, a jeśli kadrowa nie ma męża,
    to brat, ojciec, wuj, siostrzeniec lub szwagier.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2009-03-17 18:56:42
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Wyrwałeś zdanie z kontekstu. Mogło nie być do ciebie, tylko o tobie albo
    > ogólnie.
    > Zadośćuczynienie? Dajże spokój, odpalić teksta nie umiesz?

    Może nie umie a może nie chce się do takich zachowań zniżać.

    > Ty się o innych nie martw. Przyzwyczailiście, że może sobie pozwolić, to
    > sobie pozwala.
    > Oduczyć, naprostować i tyle.

    Szukasz takiego zajęcia ?

  • 8. Data: 2009-03-17 18:59:06
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Prosiak w kalesonkach" <dziki_facet_22@w_p.pl>

    > A propos Ciebie, to hmmmm... poniekad ta kadrowa miala racje, mowiac o Tobie
    > tak a nie inaczej, bo ktos normalny nie idzie sie sadzic o byle pierdole.
    > Jak ktos jest inteligentny, to potrafi to zalatwic w inny sposob.

    Inny ? To nie wiem po co do tego inteligencja. To zresztą zwykłe wyszczekanie, nic
    ponadto.

  • 9. Data: 2009-03-17 19:00:50
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

> [...]
    > prostu im to zakomunikuj.
    > Czasem trzeba ostrzej, czasem tylko pogrozić palcem (nie zapomnając o

    Nijeden większość czasu pracy na to poświęca. O to chodzi ?

  • 10. Data: 2009-03-18 07:01:05
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    Noe Bat pisze:
    > Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Nijeden większość czasu pracy na to poświęca. O to chodzi ?
    jak na byciu uśmiechniętym, to chyba pozytywnie - nie sądzisz?