PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o....

  • 11. Data: 2004-09-11 09:53:23
    Temat: Re: Pytanie o....
    Od: "KrzysztofM" <k...@...pl>

    Użytkownik "ProWEB 2" <d...@d...it> napisał w wiadomości
    news:chug78$bsr$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > Moze ty mnie zle odebrales, bo ja nie jestem kolesiem ktory nic nie robi.
    >
    > Moze zle sprecyzowalem pytanie.
    >
    > Powiedzmy ze oficialnie jestem bezrobotny, i sie zarejetruje w Urzedzie
    > Pracy. Czy jesli to zrobie to po odrzuceniu paru ofert pracy, urzad sam mi
    > na sile wyznaczy jakas prace ?

    Człowieku!! To nie początek lat 90-tych gdzie było dużo ofert!!
    Teraz na jedną oferta w urzędzie pracy przypada kilka tysięcy bezrobotnych!!
    Poza tym jeszcze inna sprawa - nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie urząd
    pracy nie proponuje żadnych ofert. Przychodzi się co miesiąc "podbić kartę"
    i tyle. Pracy trzeba szukać na własną rękę.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 12. Data: 2004-09-11 12:12:12
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    ProWEB 2 w news:chug78$bsr$1@portraits.wsisiz.edu.pl napisał(a):

    > Powiedzmy ze oficialnie jestem bezrobotny, i sie zarejetruje w
    > Urzedzie Pracy. Czy jesli to zrobie to po odrzuceniu paru ofert
    > pracy, urzad sam mi na sile wyznaczy jakas prace ?

    Nie, bo to by było niewolnictwo, które jest niezgodne z prawem ;-)
    Zostaniesz wyrejestrowany.

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 13. Data: 2004-09-11 22:09:11
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    ProWEB 2 wrote:

    > Powiedzmy ze oficialnie jestem bezrobotny, i sie zarejetruje w Urzedzie
    > Pracy. Czy jesli to zrobie to po odrzuceniu paru ofert pracy, urzad sam mi
    > na sile wyznaczy jakas prace ?

    jeśli 3 razy odrzucisz oferowaną pracę, to chyba tracisz status
    bezrobotnego na pewien okres.

    --
    Witiia

  • 14. Data: 2004-09-13 05:36:55
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!!!

    Witiia napisał(a):

    > jeśli 3 razy odrzucisz oferowaną pracę, to chyba tracisz status
    > bezrobotnego na pewien okres.

    3 razy było dawno temu...

    Teraz już za pierwszą _nieuzasadnioną_ odmowę leci się...

    3mcie się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/