PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie na rozmowie

  • 1. Data: 2004-09-10 20:54:01
    Temat: pytanie na rozmowie
    Od: "<MK>" <(nospam)123michal123@wp.pl>

    Witam co odpowiedzielibyscie na takie pytanie zadane na rozmowie:

    "Panski szef kaze panu wykonac zadanie sprzeczne z polityka firmy, czy
    wykona pan je?"

  • 2. Data: 2004-09-10 20:59:13
    Temat: Re: pytanie na rozmowie
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "<MK>" <(nospam)123michal123@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam co odpowiedzielibyscie na takie pytanie zadane na rozmowie:
    >
    > "Panski szef kaze panu wykonac zadanie sprzeczne z polityka firmy, czy
    > wykona pan je?"

    Ja bym odpalił, że nie bo zatrudniła mnie firma a nie szef.
    Maciek

  • 3. Data: 2004-09-10 22:21:10
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "<MK>" <(nospam)123michal123@wp.pl> wypłynęło z pasją:
    > Witam co odpowiedzielibyscie na takie pytanie zadane na rozmowie:
    >
    > "Panski szef kaze panu wykonac zadanie sprzeczne z polityka firmy, czy
    > wykona pan je?"

    "Za ile?"

  • 4. Data: 2004-09-11 05:37:45
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    "Panski szef kaze panu wykonac zadanie sprzeczne z polityka firmy, czy
    wykona pan je?"

    gdysbys odpowiedzial twierdzaca...
    bylby to Twoj ostatni kontakt z moja frma

    --
    dropzone

  • 5. Data: 2004-09-11 07:22:57
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <chu344$j90$1@atlantis.news.tpi.pl> "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>
    writes:
> [...]
    >wykona pan je?"
    >
    >gdysbys odpowiedzial twierdzaca...
    >bylby to Twoj ostatni kontakt z moja frma

    W zyciu jednak bywa roznie. Ja mialem zbyt duze opory przed robieniem
    glupstw (pogarszanie warunkow pracy uzytkownikom oprogramowania) i teraz
    szukam pracy.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 6. Data: 2004-09-11 09:03:04
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > "Panski szef kaze panu wykonac zadanie sprzeczne z polityka firmy, czy
    > wykona pan je?"

    Poprosze o zgode drugiej osoby z zarzadu firmy, najlepiej kogos kto stoi
    ponad szefem.

    FMT

  • 7. Data: 2004-09-11 14:59:16
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "<MK>" napisał
    > Witam co odpowiedzielibyscie na takie pytanie zadane na rozmowie:
    > "Panski szef kaze panu wykonac zadanie sprzeczne z polityka firmy, czy
    > wykona pan je?"

    Poprosilbym o wydanie owego polecenia na pismie. Potem bym sie
    zastanowil, czy to skonsultowac z kims wyzej, czy wykonac, czy tez
    odmowic. Przynajmniej ow szef nie bedzie sie mogl pozniej wyprzec przed
    swoim szefem, jesli takowego posiada...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 8. Data: 2004-09-11 21:33:12
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "<MK>" napisał

    Ja bym powiedział, że wykonałbym, bo zakładam, że szef wie do czego mnie
    namawia i chyba nie chciałby wpuszczać w bagno firmy, którą zarządza.

  • 9. Data: 2004-09-12 06:50:32
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > "Panski szef kaze panu wykonac zadanie sprzeczne z polityka firmy, czy
    > wykona pan je?"

    Hmm, to odrobine zalezy od miejsca w strukturze firmy, generalnie firmy bardzo czesto
    podejmuja, w ogolnej zgodzie, zadania, ktore sa sprzeczne z ich zasadnicza polityka,
    bo maja do wykonania jakies dorazne cele.
    Pamietaj, zeby nie pomylic polityki firmy z jej celami ...
    Wojtek

  • 10. Data: 2004-09-12 08:24:14
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ci0rtu$dcl$1@nemesis.news.tpi.pl> "Fotech"
    <w...@p...onet.pl> writes:
> [...]
    >bardzo czesto podejmuja, w ogolnej zgodzie, zadania, ktore sa sprzeczne =
    >z ich zasadnicza polityka, bo maja do wykonania jakies dorazne cele.=20

    Na przyklad doprowadzenie do upadlosci firmy ... Co prawda nie ma "ogolnej
    zgody" ale niektorzy na tym niezle zarobia.