PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobotny a wlasna dzialalnosc

  • 1. Data: 2004-09-10 17:58:27
    Temat: bezrobotny a wlasna dzialalnosc
    Od: "oo" <c...@o...pl>

    Witam
    Zamierzam otworzyc wlasna dzialalnosc a nastepnie zglosic sie do Up jako
    bezrobotny ..czy bede mogl sie wtedy starac o dofinansowanie czy juz nie
    .???

  • 2. Data: 2004-09-10 18:32:50
    Temat: Re: bezrobotny a wlasna dzialalnosc
    Od: "Adam M. Piotrowski" <fuzz[]poczta.onet.pl>

    Pewnego dnia oo napisał/a:

    > Zamierzam otworzyc wlasna dzialalnosc a nastepnie zglosic sie do Up
    > jako bezrobotny ..czy bede mogl sie wtedy starac o dofinansowanie czy
    > juz nie .???

    Hmm. Skoro będziesz miał działalność, to nie będziesz już bezrobotny, czyż
    nie?
    A co do możliwości otrzymania jakichś funduszy, zapytaj w urzędzie. Nieraz
    już bywało, że np. pożyczki były w ustawie, ale w urzędzie rozkładali tylko
    ręce i mówili, że nie dostali na to pieniędzy.

    --
    Adam Piotrowski
    http://www.rebelstudio.com [ agencja interaktywna ]

  • 3. Data: 2004-09-10 19:30:03
    Od: Kaz59 <K...@w...pl>

    > A co do możliwości otrzymania jakichś funduszy, zapytaj w urzędzie. Nieraz
    > już bywało, że np. pożyczki były w ustawie, ale w urzędzie rozkładali
    > tylko ręce i mówili, że nie dostali na to pieniędzy.

    też miałem takie doświadczenia ..kasa będzie ( jako kredyt ) jeżeli masz
    zabezpieczenie kredytowe na tą sumę co potrzebujesz i dochody
    udokumentowane w US dające gwarancję spłaty ..
    ha ha ha .. więc skoro byś miał kasę to byś nie pożyczał no nie ???
    ..."kwadratura koła"...

  • 4. Data: 2004-09-10 19:51:53
    Od: "ProWEB 2" <w...@w...pl>

    Jaka to firma? Działalnosc ?

  • 5. Data: 2004-09-11 16:05:31
    Od: "oo" <c...@o...pl>

    To wlasciwie na co sa te pozyczki jak i tak musze miec kase jako zastaw ??

  • 6. Data: 2004-09-13 05:33:46
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!!!

    oo napisał(a):
    > To wlasciwie na co sa te pozyczki jak i tak musze miec kase jako zastaw ??

    Ktoś kogoś chyba źle poinformował...
    Owszem, od bezrobotnego było wymagane pewne zaangażowanie, ale nic pod
    zastaw nie szło. Ot, musiał np. przedstawić, że wynajął już lokal pod
    przyszłą działaność gospodarczą, albo zakupił np. komputer. No i
    poręczyciele musieli być... Sami chyba zgodzicie się, że dawanie
    pożyczki każdemu chętnemu bez jakiegokolwiek zabezpieczenia nie jest
    dobrym pomysłem...
    Tak było... Ale już nie jest. Bo teraz nie ma tych pożyczek.
    Teraz można dostać "jednorazowe środki na podjęcie działalności
    gospodarczej". Tylko chyba rozporządzeń odnośnie teog jeszcze nie ma :(

    3mcie się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 7. Data: 2004-09-13 06:40:02
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a):

    > Tak było... Ale już nie jest. Bo teraz nie ma tych pożyczek.
    > Teraz można dostać "jednorazowe środki na podjęcie działalności
    > gospodarczej". Tylko chyba rozporządzeń odnośnie teog jeszcze nie ma :(

    A jednak już jest...
    http://www.mpips.gov.pl/pliki_do_pobrania/rozp_refun
    d_stan_pracy_bezrob31.08.04.pdf

    3mcie się