PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam dziewczyny ktora chce jechac do UK do pracy

  • 1. Data: 2004-09-10 19:37:02
    Temat: Szukam dziewczyny ktora chce jechac do UK do pracy
    Od: "burzuj" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    w najblizszym czasie tj w ciagu kilku tygodni wybieram sie do Anglii do pracy
    w okolice Londynu.
    Pracy nie mam jeszcze zalatwionej /jestem w trakcie zalatwiania/ ale
    mieszkanie bedzie juz czekalo- a to najwazniejsze chyba na poczatek.
    Mam 26 lat, mam wyższe wyksztalcenie magisterskie /ekonomia/ znam angielski
    jestem bardzo sympatyczny- wiecej szczegolow na emaila ;))
    Potencjalnie zainteresowane zapewniam ze nie jestem brzydalem ani zadnym
    desperatem i mam powodzenie w kraju ;)tylko szkoda ze na tym kraju mi juz nei
    zalezy ;)

    Szukam dziewczyny w wieku wlasciwie dowolnym /od 17 do powiedzmy 35/ ktora
    rowniez chcialaby wyjechac do UK ale nie ma odwagi sama- we dwoje zawsze
    razniej.

    Zapraszaqm do kontaktu. Odpowiem na kazdy email.
    b...@p...onet.pl
    GDynia

  • 2. Data: 2004-09-10 19:53:08
    Od: "ProWEB 2" <w...@w...pl>

    randki.interia.pl

  • 3. Data: 2004-09-10 21:10:29
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    burzuj wrote:

> [...]
    > rowniez chcialaby wyjechac do UK ale nie ma odwagi sama- we dwoje zawsze

    hmmm
    pamiętam, że całkiem niedawno było identyczne ogłoszenie, tylko że
    gościu jeszcze zażyczył sobie świadczenie usług towarzyskich

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2004-09-10 21:51:48
    Od: "Tadeusz" <k...@w...pl>

    hmmm
    > pamiętam, że całkiem niedawno było identyczne ogłoszenie, tylko że
    > gościu jeszcze zażyczył sobie świadczenie usług towarzyskich
    >
    > --

    On wyrażnie pisał,że chce od towarzyszki pdróży seksu. Tadeusz.

  • 5. Data: 2004-09-11 09:59:32
    Od: "Adam" <...@...c>

> [...]
    > rowniez chcialaby wyjechac do UK ale nie ma odwagi sama- we dwoje zawsze

    HAHAHAHA... co za typ...

  • 6. Data: 2004-09-11 23:30:36
    Od: "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > hmmm

    > On wyrażnie pisał,że chce od towarzyszki pdróży seksu. Tadeusz.

    zgadza sie :PPPPP
    pamietam ale chlopak ma przerabane:P