PracaGrupypl.praca.dyskusje › Widełki w Warszawie dla programisty

  • 1. Data: 2004-09-10 15:24:38
    Temat: Widełki w Warszawie dla programisty
    Od: "DiP" <d...@p...onet.pl>

    Tak,.. wiem że było to już dziesiatki razy, ale zawsze nieprecyzyjnie.

    Chciałbym spytać szanownych grupowiczów ile można wynegocjować w Warszawie
    , mając następujący życiorys zawodowy

    -studia wyższe 5 lat- informatyka
    -4 lata doświadczenia zawodowego
    -świetna znajomość i doświadczenie w dwóch wiodących technologiach budowy
    oprogramowania (J2EE,.NET)
    -Certyfikat MCP
    -SQL Sever, Oracle.

    Jak wygląda sytuacja jeśli firma jest polska, a jak jeśli to kapitał
    zagraniczny.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam serdecznie
    DiP.

  • 2. Data: 2004-09-10 15:40:26
    Temat: Re: Widełki w Warszawie dla programisty
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    DiP wrote:
> [...]
    > -4 lata doświadczenia zawodowego
    > -świetna znajomość i doświadczenie w dwóch wiodących technologiach budowy

    4000-20000 brutto. (taktak, wiem ze to szerokie widelki ;)

    Albi

  • 3. Data: 2004-09-10 22:23:36
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "DiP" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym spytać szanownych grupowiczów ile można wynegocjować w Warszawie
    > , mając następujący życiorys zawodowy

    Bez sensu, kasa zalezy od tego co i gdzie bedziesz robil a nie co
    przeszedles w zyciu.
    Maciek

  • 4. Data: 2004-09-11 09:48:49
    Od: "laik" <k...@o...pl>

    DiP wrote:

    > Jak wygląda sytuacja jeśli firma jest polska, a jak jeśli to kapitał
    > zagraniczny.

    1/5 samochodu :-).

    Laik.

  • 5. Data: 2004-09-11 09:49:43
    Od: "Dieter 1.0" <d...@g...pl>

    A to co umiesz robic zalezy od tego co przeszedles w zyciu.

    Pomysl, przeciez to logiczne.

    D.

  • 6. Data: 2004-09-11 21:54:59
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2004 11:49:43 +0200, "Dieter 1.0" <d...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >A to co umiesz robic zalezy od tego co przeszedles w zyciu.

    Od przebytych w dzieciństwie chorób też?

  • 7. Data: 2004-09-12 10:16:32
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "Dieter 1.0" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A to co umiesz robic zalezy od tego co przeszedles w zyciu.
    > Pomysl, przeciez to logiczne.

    Placa zależy od tego co robisz.
    To co robisz zależy od tego co dostaniesz.
    To co dostaniesz zależy od od wielu czynników, min. od tego co robiłeś
    wcześniej.
    Maciek