PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o....

  • 1. Data: 2004-09-10 21:00:10
    Temat: Pytanie o....
    Od: "ProWEB 2" <d...@d...it>

    Własnie skonczylem szkole... Czy mam obowiazek isc do pracy lub rejestrowac
    sie w uzedzie pracy?

    Jakie mam plusy i minusy tego ze nigdzie nie pracuje ?

  • 2. Data: 2004-09-10 21:09:18
    Temat: Re: Pytanie o....
    Od: "R.K." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ProWEB 2" <d...@d...it> napisał w wiadomości
    > Własnie skonczylem szkole... Czy mam obowiazek isc do pracy lub
    rejestrowac
    > sie w uzedzie pracy?
    > Jakie mam plusy i minusy tego ze nigdzie nie pracuje ?

    - nie masz kasy
    - nie masz ubezpieczenia
    - nie zdobywasz praktyki
    - nie wypracowujesz emerytury

    + masz full wolnego czasu

    ----
    R.K.

  • 3. Data: 2004-09-10 22:20:25
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "ProWEB 2" <d...@d...it> napisał w wiadomości
    > Własnie skonczylem szkole... Czy mam obowiazek isc do pracy lub
    rejestrowac
    > sie w uzedzie pracy?

    Idz sie zarejestuj, darmowa kasa na imprezki bedzie.
    Maciek

  • 4. Data: 2004-09-11 07:25:41
    Od: "ProWEB 2" <d...@d...it>

    A nie jest tak ze jak sie zarejestruje, to bede musial przyjac ktoras tam
    oferte pracy ?

  • 5. Data: 2004-09-11 07:49:12
    Od: "Adam M. Piotrowski" <fuzz[]poczta.onet.pl>

    Pewnego dnia Mmac napisał/a:

    > Idz sie zarejestuj, darmowa kasa na imprezki bedzie.

    AFAIK nie będzie żadnej kasy, tylko ubezpieczenie zdrowotne.

    --
    Adam Piotrowski
    http://www.rebelstudio.com [ agencja interaktywna ]

  • 6. Data: 2004-09-11 07:55:10
    Od: "ProWEB 2" <d...@d...it>

    Mi nie chodzi o kase, chce tylko zeby na sile nie dali jakies pracy.

  • 7. Data: 2004-09-11 07:58:35
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm>

    Użytkownik ProWEB 2 napisał:
    > A nie jest tak ze jak sie zarejestruje, to bede musial przyjac ktoras tam
    > oferte pracy ?

    ZTCW to chyba drugą - ale najpierw to wogóle musieliby mieć jakieś
    oferty, więc ryzyko że UP znajdzie Ci pracę jest znikome ;-)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2004-09-11 09:13:11
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Własnie skonczylem szkole...
    gratulacje, nie każdemu się udajeforum

    > Czy mam obowiazek isc do pracy lub
    > rejestrowac sie w uzedzie pracy?
    Obowiązek? mega ROTFL.
    obowiązku na szczęście nie ma.
    praca to przywilej, z którego każdy może skorzystać.
    a urząd dla bezrobków, to w gruncie rzeczy ramię tych co to maja hojną rękę
    i rozdają

    > Jakie mam plusy i minusy tego ze nigdzie nie pracuje ?
    plus - nie musisz nigdzie wychodzić, siedzisz sobie w domu lub z kolegami
    pod klatką i gadacie o tym jakie to zycie jest porypane
    minus - nie masz pieniędzy, latka lecą i nie masz doświadczenia...

  • 9. Data: 2004-09-11 09:23:51
    Od: "ProWEB 2" <d...@d...it>

    Moze ty mnie zle odebrales, bo ja nie jestem kolesiem ktory nic nie robi.

    Moze zle sprecyzowalem pytanie.

    Powiedzmy ze oficialnie jestem bezrobotny, i sie zarejetruje w Urzedzie
    Pracy. Czy jesli to zrobie to po odrzuceniu paru ofert pracy, urzad sam mi
    na sile wyznaczy jakas prace ?

  • 10. Data: 2004-09-11 09:33:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 11 Sep 2004 09:55:10 +0200, "ProWEB 2" <d...@d...it> wrote:

    >chce tylko zeby na sile nie dali jakies pracy.
    na sile Ci nic nie dadza. Nie bedziesz chcial to nie wezmiesz.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?