PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - długie › Pytanie - długie
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie - długie
    Date: Fri, 23 May 2003 23:53:03 +0200

    Tak z ciekawości, bo bez nadziei. ;) Aplikuję sobie od 7 miesięcy na
    stanowiska zgodne z moimi umiejętnościami - nigdy [???] nie aplikowałem
    na stanowiska kierownicze czy wymagające czegos więcej niż umiem czy
    mogę się naumieć. Kasa skończy mi się w sierpniu [jeszcze zdążę wybrać
    się na spływ kajakowy w czerwcu - ot ostatni objaw dobrobytu ;)], więc
    od czerwca ograniczę swoją bytność na grupie, ale nadal nie mogę
    zrozumieć, czy może ja jestem coś nie tego, skoro po wysłaniu ponad 150
    ofert w odpowiedzi na ogłoszenia, mam taki mikry odzew. Jeżeli
    dotrwaliście do tego momentu - popatrzcie może na moje CV - ostatnio
    zaczęło mi kiełkować pod czaszką, że może imię mam zbyt górnolotne. ;)

    Curriculum Vitae

    Dane personalne:

    Imię: Franciszek
    Wiek: 32
    Stan cywilny: kawaler

    Wykształcenie:

    [1991 - 1996] Absolutorium na Uniwersytecie Warszawskim - Wydział
    Zarządzania i Organizacji
    1985 - 1989 XXVIII Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w
    Warszawie

    Przebieg pracy zawodowej:

    03.1996 - 12.2001 Bank SA w Warszawie, Centrala; Departament
    Zarządzania Kadrami; Stanowisko Informatycznego Systemu
    Kadrowo-Płacowego - ostatnie stanowisko - Główny Specjalista

    Dotychczasowe doświadczenia:

    ˇ administrowanie systemem NOVELL NetWare 3.12;
    ˇ administrowanie systemem MS Windows NT 3.51/ 4;
    ˇ obsługa systemów MS Windows 95/98/ME, MS Office (Excel, Word, Outlook,
    Acess);
    ˇ administrowanie bazodanowym systemem kadrowo-płacowym Kali firmy
    Macrosoft S.A. (wersja DOS i Windows) - tworzenie raportów (w języku
    bazy danych i w HTML), zapytań, modyfikacja formuł, projektowanie zmian
    struktury tabel i bazy;
    ˇ współpraca z siecią ponad 100 jednostek organizacyjnych firmy w
    zakresie administrowania, obsługi systemu kadrowo-płacowego i pomocy
    użytkownikom;
    ˇ analityka problemowa w zakresie budżetowania, planowania funduszu płac
    i zatrudnienia, efektywności pracy itp.;
    ˇ nadzór nad projektem centralizacji systemu Kali w ramach zmian
    organizacyjnych (regionalizacja) jak również udział w zespole ds.
    połączenia systemów kadrowych w ramach fuzji z Bankiem ... S.A.;
    ˇ opieka sprzętowa i programowa nad zasobami informatycznymi
    Departamentu - naprawy, instalacje oprogramowania, pomoc w zakresie
    zainstalowanego oprogramowania;
    ˇ wykonywanie m.in. zadań związanych ze zgłoszeniami pracowników do ZUS
    poprzez program Płatnik i Płatnik Teletransmisja;

    Znajomość języków:

    Angielski bierny w stopniu umożliwiającym swobodne korzystanie z
    dokumentacji technicznej

    Zainteresowania:

    Kajakarstwo turystyczne, muzyka, fotografia, informatyka