PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie...

  • 1. Data: 2004-09-28 15:13:04
    Temat: Pytanie...
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    Bylem zatrudniony w pewnej fimnie na etat. Umowa byla na 5 lat. Jednak po 3
    tygodniach rozwiazalem umowe. Umowa zostala rozwiazana za porozumieniem
    stron. Wczoraj przyszlo do mnie swadesctwo pracy z tamtej firmy. I tu moje
    pytanie:
    Czy ta moja praca jest w jakiejkolwiek instytucji zgloszona (urzad pracy)
    czy mam to sam zglosic? Pytam gdyz w drugiej pracy (o ktora sie staram)
    pytali mnie czy juz gdzies pracowalem (chodzi im o jakies znizki zwiazane
    chyba z pierwsza praca albo cos kolo tego).
    Dziekuje z gory za wszystko.

  • 2. Data: 2004-09-28 16:22:48
    Temat: Re: Pytanie...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Sep 2004 17:13:04 +0200, "Tapio" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    >pytali mnie czy juz gdzies pracowalem (chodzi im o jakies znizki zwiazane
    >chyba z pierwsza praca albo cos kolo tego).
    To byla pierwsza praca? Zupelnie pierwsza? Jesli tak to po prostu (z
    grubsza) o 3 tygodnie pozniej dostaniesz urlop :D i ew. inne
    swiadczenia wynikajace ze stazu pracy. Jezeli wczesniej byles
    zarejestrowany jako bezrobotny to tamta prace miales obowiazek zglosic
    do urzedu pracy - skoro nie zglosiles - to mozesz sie liczyc z karą za
    niezgloszenie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!