PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpowiedzalnosc finansowa pracownika

  • 1. Data: 2004-09-28 16:43:25
    Temat: Odpowiedzalnosc finansowa pracownika
    Od: "Pawelek\(R\)" <n...@s...org>

    Witam serdecznie,
    Pracuje w sklepie ze sprzetem komputerowym. Dwa miesiace wczesniej
    kupilem sprzet komputerowy w hurtowni za kwote 800zl brutto ktory mial
    zostac sprzedany klientowi.
    Niestety klient sie rozmyslil i sprzet lezy nadal na polce. Nie byla
    pobrana zaliczka. Czy pracodawca moze mnie obciazyc za ten sprzet jezeli nie
    podpisywalem zadnej odpowiedzialnosci finansowej. Teraz zmieniam prace,
    umowe rozwiazuje za porozumieniem stron pracaowalem na umowe o prace na 1/1
    etatu.

    Z gory dzieki za informacje.

  • 2. Data: 2004-09-28 17:07:18
    Temat: Re: Odpowiedzalnosc finansowa pracownika
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "Pawelek(R)" <n...@s...org> wrote in message

> [...]
    > podpisywalem zadnej odpowiedzialnosci finansowej. Teraz zmieniam prace,
    > umowe rozwiazuje za porozumieniem stron pracaowalem na umowe o prace na

    obciazyc to Cie moglby w sytuacji uszkodzenia przez Ciebie lub kogos innego
    sprzetu na stanie za ktory jestes odpowiedzialny. Jezeli to klient sie
    rozmyslil to Ciebie jako pracownika oczywiscie nic to nie interesuje.

    to juz problem szefa....

    CP

  • 3. Data: 2004-09-30 05:28:09
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Nawet nie mysl by zgadzac sie na cos podobnego. Jesli sprzet jest w
    stanie w takim jakim kupiles i jest sprawny to jego sprawa by to dalej
    pchnac. Chyba ze w umowie miales inaczej. Pozdrawiam

    Arek