PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie rozpoczęta DG,a otrzymywany zasiłek

  • 1. Data: 2004-09-28 10:49:10
    Temat: Nie rozpoczęta DG,a otrzymywany zasiłek
    Od: "Rafał S." <p...@t...pl>

    Witam!

    Proszę o pomoc w znalezieniu odpowiedzi na poniższe pytanie :

    - z dniem 12/08/2004 przyznano mi status bezrobotnego z prawem do zasilku.
    Pierwszą część otrzymałem w połowie września(rozumiem,ze za okres
    12/08-31/08/2004). Następną za wrzesień - w połowie października i sprawa
    jest w miarę jasna.

    W międzyczasie przyszedł mi do glowy idiotyczny chyba pomysł rozpoczynania
    wlasnej DG,ktorej start we wpisie do ewidencji UM jest określony na
    1/10/2004. Rozumiem,że w polowie pazdzienrika odbiorę zasiłek za wrzesień,a
    z dniem 1/10 już nie mam prawa do niego,gdyż toretycznie prowadzę DG.

    Chciałby jednak opoznic start na 1/12/2004,co oczywiscie usankcjonowałbym
    odpowiednią zmianą w UM.

    Powstaje pytanie : czy , jeśli zlozę wniosek o zmianą przed 1/10 i start
    określę na 1/12, to zasilek będę mogl kontynuowac za okres od 1/10 i 1/11,a
    prawo starce dopiero 1/12?

    Dodam,że zadnych krokow w US i ZUS nie czynilem jeszcze. Z roznych przyczyn
    prowadzenie DG stalo sie dla mnie do 1/12 niemożliwe.

    Co radzicie?

    Dziękuję
    pozdrawiam
    RS