PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło

  • 1. Data: 2004-09-28 08:09:33
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    od kilku miesięcy pracuję sobie w pewnej firmie niby na umowę o dzieło.
    Problem jednak w tym, że pracodawca ze mną żadnej umowy nie podpisał. I
    teraz nie wiem czy jestem zatrudniony na czarno? NIP dostarczyłem więc
    podatek chyba za mnie płaca. Co o tym myślcicie?

    pzdr.
    marcin

  • 2. Data: 2004-09-28 08:13:10
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: "Eustachy Chojrak" <e...@o...pl>

    marcin pisze:

> [...]
    > nie podpisał. I teraz nie wiem czy jestem zatrudniony na czarno?
    > NIP dostarczyłem więc podatek chyba za mnie płaca. Co o tym

    nie masz umowy - pracujesz na czarno, chyba nie wierzysz w dobra wole
    pracodawcy

  • 3. Data: 2004-09-28 09:23:25
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia 28 Sep 2004 08:13:10 GMT, Eustachy Chojrak napisał(a)
    w <news:xn0dnstykg0pzo006@news.onet.pl>:

    > nie masz umowy - pracujesz na czarno, chyba nie wierzysz w dobra wole
    > pracodawcy

    A czy aby umowa o dzieło na pewno zawsze wymaga formy pisemnej?
    Bo IMO nie.

    Krzysztof

  • 4. Data: 2004-09-28 09:52:37
    Od: "Eustachy Chojrak" <e...@o...pl>

    Krzysztof Kosminski pisze:

    > A czy aby umowa o dzieło na pewno zawsze wymaga formy pisemnej?
    > Bo IMO nie.

    nie wymaga, ale czy przedpisca otrzymuje zaliczke, odprowadza podatek
    itp? z postu nie za bardzo to wynika