PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia i praca - jaki staz pracy?

  • 1. Data: 2004-09-28 11:11:53
    Temat: Studia i praca - jaki staz pracy?
    Od: "Hawix" <hawix@wytnijto_op.pl>

    Witam,

    Wiem, ze okres ukonczonych studiow wyzszych liczony jest jako 8 lat stazu
    pracy.
    Jak przepis ten ma sie do studiow wieczorowych, podczas ktorych rownoczesnie
    pracowalem (umowa o prace na czas nieokreslony)?

    Czy staz wynikajacy z pracy sumuje sie z okresem studiow?

    Pozdrawiam,
    Hawix

  • 2. Data: 2004-09-28 11:37:34
    Temat: Re: Studia i praca - jaki staz pracy?
    Od: "MarcinekP" <p...@g...pl>

    > Czy staz wynikajacy z pracy sumuje sie z okresem studiow?

    Nie nie sumuje się.
    Zawsze sie bierze korzystniejszy wariant.

    pozdrowionka
    marcin

  • 3. Data: 2004-09-28 14:41:17
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Hawix" <hawix@wytnijto_op.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Wiem, ze okres ukonczonych studiow wyzszych liczony jest jako 8 lat stazu
    > pracy.

    A tak BTW. 8 lat stazu jest po ukonczeniu studiow mgr czy starczy juz
    licencjat?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2004-09-28 14:47:27
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | A tak BTW. 8 lat stazu jest po ukonczeniu studiow mgr czy starczy juz
    | licencjat?

    Mi zaliczyli 8 lat po licencjacie. Jak by nie było wyższe :)

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 5. Data: 2004-09-28 18:59:04
    Od: "MAREK" <...@m...pl>

    Użytkownik "Andzia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Mi zaliczyli 8 lat po licencjacie. Jak by nie było wyższe :)
    ^^^^

    Niestety zasad prawidłowej pisowni i interpunkcji, nie wyniosłaś z żadnej ze
    szkół.

    MM

  • 6. Data: 2004-09-29 08:39:05
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    a jesli pracowalem w wakacje, a potem znowu na uczelnie? w sumie zebralo mi
    sie ponad rok pracy w ten sposob, czyli w trakcie studiowania. jest to
    liczone do stazu pracy?
    pozdrawiam