PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca biurowa we wrocławiu

  • 1. Data: 2004-11-14 20:06:23
    Temat: praca biurowa we wrocławiu
    Od: "aga" <m...@i...com.pl>

    W firmie, w której pracuję, potrzebna jest osoba do pracy w biurze. Ze
    względu na to, że będzie ona pracowała razem ze mną,bardzo mi zależy, aby
    szybko się taka osoba znalazła. Może znajdzie się tutaj ktoś, kto spełnia
    kilka niżej wymienionych wymagań i zechce wysłać swoje CV i LM jak
    najszybciej :-) Tak więc MUSI to być:
    - młoda kobieta (ok. 20-26lat) z wyższym wykształceniem (ew. kończąca studia
    trybie zaocznym)
    - sympatyczna i uśmiechnięta
    - mile widziane będzie doświadczenie w prowadzeniu biura lub pracy w
    administracji (ale nie koniecznie)
    - proszę o LM i CV koniecznie ze zdjęciem,

    Proszę osoby zainteresowane taką pracą o wysłanie na mój prywatny adres
    prośbę o e-mail firmowy, na który należy wysyłać swoje oferty.