PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granicą

  • 1. Data: 2004-11-14 18:11:22
    Temat: praca za granicą
    Od: n...@o...pl (Daniel)

    Cześć wie ktoś może jak dostać prace za granicą na wakacje dlakilku
    studentów? Czy najlepiej szukać przez agencje czy jakoś inaczej .
    Dzięki z góry

  • 2. Data: 2004-11-14 19:05:46
    Temat: Re: praca za granicą
    Od: "Nemi" <n...@o...pl>

    > Cześć wie ktoś może jak dostać prace za granicą na wakacje dlakilku
    > studentów? Czy najlepiej szukać przez agencje czy jakoś inaczej .
    > Dzięki z góry

    ja zawsze jezdzilam w ciemno. nie pchalam sie przez zadne agnecje czy
    posrednikow
    bo ludzie zawsze gorzej na tym wychodzili. oczywiscie przyjezdzali na gotowe
    mieli zalatwione miejsce do spania i prace, ale polowe zarobkow zawsze
    zabieral posrednik. (przykladowo jak ja zarabilam 10 euro to ci ktoryz mieli
    wszysko zalatwione 4,5) Ja jak wspomnilam jechalam w ciemno, ale jak umiecie
    jezyk zawsze sie dogadacie i urzadzicie. ja wyjezdzalam przez cale studia i
    ostatnim razem to nawet anteme satelitrana miala w campingu :)))) ( Dziekuje
    wystawką ;) )
    Pracy teraz jest od groma, ale trzeba byc obrotnym i nie bac sie :)
    Musze wspomniec ze ja jezdzilam i pracowalam na czarno :D ten dreszczyk
    emocji super hihihi
    pozdrawiam

    nemi