PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie, proszę czekać" › Re: Przy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie, proszę czekać"
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 7 Sep 2014 02:14:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Przy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie,
    proszę czekać"
    From: a...@g...com

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2014 21:18:38 UTC+1 użytkownik a...@g...com
    napisał:
    > Witam.
    >
    > Nie wiem czy to dobra grupa, ale...
    >
    > Czy wie ktoś co zrobić przy próbie wysłania zatwierdzonego dokumentu ZUS ZUA przez
    profil ePUE - ePłatnik cały czas kręcą się zielone kropeczki i widnieje komunikat
    "Operacja w trakcie proszę czekać" i tak od 1,5h. Sesja gaśnie, loguję się znów,
    wysyłam zatwierdzony dokument i tak w kółko... Dokument był zweryfikowany, wszystko
    było poprawnie, konto płatnika zostało utworzone...

    > Nie mówiąc już o tym, że mam problem w ePłatniku na kompie, mam certyfikaty, które
    nie działają... no ale to nic wspólnego z kontem na ePUE nie ma i tym będę się
    przejmować później. Teraz muszę jakoś wysłać ten ZUS ZUA... wie może ktoś co z tym
    zrobić, żeby operacja została wykonana (na 3 przeglądarkach jest to samo)?

    Wielkie dzięki! To chyba powinno się automatycznie ustawiać jak się zalogowałem za
    pomocą epuap. Lub żaby chociaż jakiś komunikat dali, że coś jest nie tak.