PracaGrupypl.praca.dyskusje › interpretacja prawna?

  • 1. Data: 2013-12-17 16:45:07
    Temat: interpretacja prawna?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jest taka zagadka:

    normalnie, żeby dostać dofinansowanie na urlop trzeba przekiblować 10 dni
    roboczych...

    ale co się dzieje w przypadku pracownika na 1/2 etatu?

    czy on też musi 10 dni, czy 20 czy inna wartość?

  • 2. Data: 2013-12-19 13:43:04
    Temat: Re: interpretacja prawna?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    kurde Nikt nie wie?
    się okazało, że jak Ktoś pracuje na 1/2 to też ma 26 ośmiogodzinnych dni
    urlopu...

    teraz to dopiero zrobiła się zagadka?

    efekt franciszka...

  • 3. Data: 2013-12-19 13:52:15
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a jeszcze takie zagadnienie, 26 ośmio godzinnych dni roboczych urlopu tego
    na 1/2 to ile wolnych dni pracy?

    tusk w swoim żywiole...

  • 4. Data: 2013-12-19 14:10:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    inny punkt siedzenia... wrote:
    > kurde Nikt nie wie?
    > się okazało, że jak Ktoś pracuje na 1/2 to też ma 26 ośmiogodzinnych
    > dni urlopu...
    >
    > teraz to dopiero zrobiła się zagadka?

    Jaka zagadka?
    Może napisz czego nie rozumiesz.

  • 5. Data: 2013-12-19 18:08:29
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    problem w tym, że ja sam nie rozumiem...

    jeśli Ktoś pracował by na 1/2 etatu to ile musi wziąć dni wolnych (4
    godzinnych w ciągu dnia) żeby przysługiwało mu dofinansowanie na urlop?

    co to znaczy, że pracownik na 1/2 czy 1/10 etatu także ma 26 dni (8
    godzinnych) urlopu?

    nie rozumiem tego zupełnie, może niejasno więc napisałem...

  • 6. Data: 2013-12-19 18:53:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    inny punkt siedzenia... wrote:
    > problem w tym, że ja sam nie rozumiem...
    >
    > jeśli Ktoś pracował by na 1/2 etatu to ile musi wziąć dni wolnych (4
    > godzinnych w ciągu dnia) żeby przysługiwało mu dofinansowanie na
    > urlop?

    Musi wziąć tyle dni urlopu, żeby cięgiem wypoczywał
    iles tam dni. Najczęściej wychodzi 10 dni.

    > co to znaczy, że pracownik na 1/2 czy 1/10 etatu także ma 26 dni (8
    > godzinnych) urlopu?

    No ale przecież jeden dzień urlopu półetatowca nie
    jest równoważny ośmiu godzinom jego pracy tylko czterem.
    Nie potrafisz sobie wyobrazić, że ten półetatowiec
    przychodzi codziennie do pracy, tylko pracuje np od 7 do 11?
    I jak należy mu się 26 dni urlopu, to to nie odpowiada
    przecież 26 ośmiogodzinnym dniom.
    To jak praktycznie wygląda praca półetatowca
    (że przychodzi np co drugi dzień, to inna sprawa
    i zależy tylko i wyłącznie od sposobu rozliczania pracy w firmie
    i okresów rozlieczeniowych czasu pracy)

  • 7. Data: 2013-12-19 19:01:45
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

> [...]
    > (że przychodzi np co drugi dzień, to inna sprawa
    > i zależy tylko i wyłącznie od sposobu rozliczania pracy w firmie

    włanie o to pytam, jak rozliczany jest urlop pół etatowca, pierwsze
    przybliżenie mówi, że tak samo jak cało etatowaca... trochę to zagmatwane...