PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie, proszę czekać"

  • 41. Data: 2020-01-20 17:27:08
    Temat: Re: Przy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie, proszę czekać"
    Od: j...@g...com

    Dzięki, skorzystałem z rady.

    Dzisiaj jest 20 stycznia 2020 roku...

  • 42. Data: 2021-07-16 12:58:43
    Od: Antek G <a...@w...pl>

    poniedziałek, 20 stycznia 2020 o 17:27:10 UTC+1 j...@g...com napisał(a):
    > Dzięki, skorzystałem z rady.
    >
    > Dzisiaj jest 20 stycznia 2020 roku...
    Królu Złoty, męczyłem się z tym cały wieczór dopiero rano przeczytałem Twoją poradę
    ,a takie logiczne ,że trzeba ustawić wyjątki w przeglądarce na wyskakujące okna .
    Ja ustawiłem na ZUS i EPUAP . pomogło !

  • 43. Data: 2022-02-12 21:58:16
    Od: Follow My Flow Lifestyle <f...@g...com>

    Rok 2022 i nadal te same problemy. Masakra!

    Spędziłam 2 godziny by wysłać dokumenty w Płatniku. I gdyby nie Twoja podpowiedź to
    chyba bym zwariowała.

    Wyskakujące okienka w przeglądarkach - w życiu bym na to nie wpadła ;).
    Pomogło :)

    Dzięki wielkie!

    wtorek, 1 kwietnia 2014 o 14:45:38 UTC+2 m...@m...pl napisał(a):
    > Zapewne to już nieaktualne, ale może innym to pomoże. Przed wysłaniem dokumentów z
    ePłatnika, należy ustawić sposób podpisywania dokumentów, ponieważ profil zaufany z
    ePUAP nie jest domyślną metodą, jest nim kwalifikowany podpis elektroniczny. W tym
    celu należy skorzystać w PUE z zakładki Ogólny, potem po lewej Ustawienia i z
    rozwiniętej listy Ustawienia konta. Następnie należy zaznaczyć opcję Sposób
    podpisywania dokumentów w aplikacji ePłatnik: Podpis profilem zaufanym ePuap, a potem
    się przelogować. Trzeba również uważać na blokowanie wyskakujących okien w
    przeglądarkach - PUE otwiera okno w którym wskazujemy nasz profil zaufany z ePUAP i
    potem potwierdzamy kodem z SMS.

    przez profil ePUE - ePłatnik cały czas kręcą się zielone kropeczki i widnieje
    komunikat "Operacja w trakcie proszę czekać" i tak od 1,5h. Sesja gaśnie, loguję się
    znów, wysyłam zatwierdzony dokument i tak w kółko... Dokument był zweryfikowany,
    wszystko było poprawnie, konto płatnika zostało utworzone...

    które nie działają... no ale to nic wspólnego z kontem na ePUE nie ma i tym będę się
    przejmować później. Teraz muszę jakoś wysłać ten ZUS ZUA... wie może ktoś co z tym
    zrobić, żeby operacja została wykonana (na 3 przeglądarkach jest to samo)?