PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel Medyczny

  • 11. Data: 2002-08-09 19:27:47
    Temat: Re: Przedstawiciel Medyczny
    Od: "GeePee" <g...@w...pl>

    I tutaj się niestety mylicie. W tej pracy na każdym kroku spotykacie sie z
    dyskryminacją, która swoją przyczynę znajduje w finansach, ale i nietylko.
    Srodowisko lekarzy jest bardzo chermetyzne szczególnie u nas, gdzie ostatnio
    zrobil sie to zawód prawie przekazywany z "ojca na syna". To że lekarze
    praktycy patrzą z góry, na przedstawicieli nawet lekarzy, jest nagmine i
    wynika to z czystej zawiści. Oni zarabiaja parokrotnie mniej a wykonuja
    pracę nieporównywalnie bardziej odpowiedzialną, i to jest niezaprzeczalne.
    Jeśli chodzi o ludzi z wykształceniem pozamedycznym, oni mają marne szanse,
    jeśli wogóle sie załapią , żeby utrzymac się w firmie. A wynika to z
    prostego powodu, nie da sie mówić przekonojąco o czyms , jeśli nie ma sie o
    tym zielonego pojęcia. A wiedza choćby podstawowa z zakresu farmakologii,
    patofizjologii,patomorfologii, nie jest do nadrobienia na tygodniowych
    kursach. Tacy przedstawiciele bazuja na garstce, wykutych na pamięć
    teleexpresowych wiadomości.( Już studia pielęgniarskie nie sa takiim głupim
    posunięciem i dadzą lepsze przygotowanie do tego zajęcia niz ktoś po
    biologii, czy chemii.).

  • 12. Data: 2002-08-11 01:55:23
    Od: "Piotr Kuć" <k...@n...invalid>

    "GeePee" <g...@w...pl> wrote in news:aj14rd$e74$1@news.lublin.pl:

> [...]
    > nietylko. Srodowisko lekarzy jest bardzo chermetyzne szczególnie u
    > nas, gdzie ostatnio zrobil sie to zawód prawie przekazywany z "ojca na

    Nie przeginasz troszeczkę, o ile wiem w tym zawodzie nie ma takich barier
    jak u prawników, np. aplikacja. Poza tym w moim przypadku nie sprawdziła
    się też teza że jest to zawód przekazywany z "matki na syna".
    Jeśli chodzi o płącę to rzeczywiście jest pieska.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć <kuciak[AT]kuciak.prv.pl>