PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel Medyczny

  • 1. Data: 2002-08-07 16:20:48
    Temat: Przedstawiciel Medyczny
    Od: "Jerzy Lenart" <j...@w...pl>

    Mam do Was pytanie, czy wiecie jakie pytania moga byc przy rozmowie
    kwalifikacyjnej na przedstawiciela medycznego?
    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-08-07 17:13:56
    Temat: Re: Przedstawiciel Medyczny
    Od: "GeePee" <g...@w...pl>

    Standardy:
    1 Dlaczego zainteresowałeś sie tą pracą
    2 Jakie cechy powinien mieć przedstawiciel w tym przypadku medyczny.
    3 Jaki jesteś , jak siebie oceniasz. Dlaczego jest to właściwa praca dla
    Ciebie.
    4 Oraz zabawy sytacyjne np: Przychodzisz do lekarza wepchnąc mu swoja
    ofertę, widzisz że pod drzwiami czeka 30 zdenerwowanych ludzi. Co zrobisz ,
    żeby spotkac sie z lekarzem. Jak się zachowasz ?

    Wiesz to tylko przykładowe pytania, a możliwości jest wiele. Powodzenia

  • 3. Data: 2002-08-08 13:06:32
    Od: "Jerzy Lenart" <j...@w...pl>

    Użytkownik "GeePee" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby spotkac sie z lekarzem. Jak się zachowasz ?
    >
    > Wiesz to tylko przykładowe pytania, a możliwości jest wiele. Powodzenia

    Masz racje, podobne pytania padly. Pozatym spytal sie mnie jeszcze dlaczego
    skonczylem takie studia a nie inne i dlaczego mnie akuart mialby wybrac a
    nie kogos innego.

  • 4. Data: 2002-08-08 13:22:04
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    mogę zapytać w jakiej firmie byłeś??

    uba

  • 5. Data: 2002-08-08 19:01:01
    Od: "Jerzy Lenart" <j...@w...pl>

  • 6. Data: 2002-08-09 06:32:38
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Jeszcze podrążę.
    Jest taka tendencja, zrozumiała zresztą, żeby Przedstawicielami medycznymi
    były osoby z wykształceniem medycznym lub pokrewnym.
    Są jednak na rynku firmy, które nie stawiają takiego wymogu.
    Czy wiesz jak wygląda życie osób bez kierunkowego wykształcenia w takich
    firmach?
    Cały czas mowa o Przedstawicielach.
    Zastanawiam się, czy z góry nie są jakoś oznakowani...

    pozdrawiam
    Uba

  • 7. Data: 2002-08-09 06:49:35
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

> [...]
    > firmach?
    > Cały czas mowa o Przedstawicielach.
    > Zastanawiam się, czy z góry nie są jakoś oznakowani...

    Taka tendencja jest chyba tylko w Polsce. Polscy przedstawiciele medyczni są
    najlepiej
    wykształconymi na świecie. Wzbudza to wśród niezorientowanych obcokrajowców
    zdumienie.
    Nie mogą uwierzyć, że młodym lekarzom lepiej sie opłaca latac po przychodniach niż
    leczyć.
    W krajach z normalną "służbą zdrowia" nikt by nawet nie śmiał proponować absolwentowi
    medycyny
    latania po przychodniach.
    Taka chora sytuacja to niestety w duzym stopniu wina samych lekarzy.

    mat

  • 8. Data: 2002-08-09 09:39:18
    Od: "Jerzy Lenart" <j...@w...pl>

    Użytkownik "budowa-2" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > mat
    >
    > Ja nigdy nie pracowalem jako przedst. medyczny, tak wiec nie wiem czy sa
    oznakowani. Ale wydaje mi sie, ze chodzi tutaj bardziej o to kto jakim jest
    sprzedawca, a nie wyksztalcenie. W koncu to nie przechodnia a firma
    handlowa.

  • 9. Data: 2002-08-09 13:46:25
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Czy to prawda, że jest to dość dochodowa praca?
    Podobno w renomowanych firmach farmaceutycznych zarabia się więcej niż w
    innych dziedzinach. Ponownie, mam na myśli tylko sprzedaż.

    Uba

  • 10. Data: 2002-08-09 18:28:12
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 9 Aug 2002 11:39:18 +0200, "Jerzy Lenart" <j...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >oznakowani. Ale wydaje mi sie, ze chodzi tutaj bardziej o to kto jakim jest
    >sprzedawca, a nie wyksztalcenie. W koncu to nie przechodnia a firma

    Dokładnie - nie zawsze dobry lekarz będzie dobrym handlowcem. A to że
    firmy farmaceutyczne wolą ludzi z wykształceniem medycznym to w sumie
    nic dziwnego. Takiego człowiek nie trzeba wielu rzeczy uczyć -
    zwłaszcza jeśli chodzi o stronę medyczną całej pracy. On to wynosi ze
    studiów.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa