eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie dot. organizacja pracy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2005-06-25 13:14:41
    Temat: Pytanie dot. organizacja pracy
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Praca polega na wyjmowaniu z szafy okreslonych materiałów, pracy nad nimi,
    tworzeniu zestawień i ogólnie biurokratycznej obróbce tychże materiałów i po
    wykorzystaniu ich... odłożeniu na miejsce do szafy.

    Pytanie brzmi:
    Czy słuszne jest nie odkładanie tych materiałów od razu na miejsce, a
    gromadzenie ich w określonym miejscu celem odłożenia do szafy niejako
    hurtowo w terminie późniejszym ?

    Chodzi o to, że pracownicy biorą z szafy materiały, a potem odkładają "na
    kupę", a następnie inny pracownik w wolnej chwili odkłada to na miejsce.


    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!



  • 2. Data: 2005-06-25 17:56:32
    Temat: Re: Pytanie dot. organizacja pracy
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > Chodzi o to, że pracownicy biorą z szafy materiały, a potem odkładają "na
    > kupę", a następnie inny pracownik w wolnej chwili odkłada to na miejsce.

    Nie należy tak robić z kilku powodów:
    1. dokumenty stojące zawsze w tym samym miejscu są natychmiast dostępne,

    nie szuka się ich
    2. jeżeli coś chcemy dołożyć do segregatora danej sprawy w przypadku gdy
    nie ma go na miejscu, dokument kładziemy byle gdzie, bywa że diabeł go
    ogonem nakrywa i zmarnuje się wiele godzin na jego poszukiwanie
    3. osoba układająca w wolnej chwili dokumenty na miejsce zawsze ma
    poczucie niedowartościowana
    4. jeżeli kilka osób korzysta z dokumentów zapodzianie nawet całego
    segregatora zdarza się niestety

    Wwa

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1