PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja moderowania pl.praca.szukana › Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Date: Tue, 3 Aug 2004 10:23:04 +0200

    >Uwazam, ze tylko osoba swiadoma tajnikow usenetu oraz regul kodowania
    >powinna miec mozliwosc poszukiwania pracy droga publikacji ogloszen na
    >tamtej grupie. Odegra to role wychowawcza a jednoczesnie podniesie poziom
    >swiadomosci ogloszeniodawcow.
    >Proponuje jak najszybciej opracowac FAQ oraz rozpoczac moderacje grupy,
    >przesowajac do tego szczytnego zadania moderatorow z ppo.
    >Niestety, bedzie sie to wiazalo z rezygnacja z moderowania ppo, ale na
    >jakies wyrzeczenia trzeba sie zdobyc w imie czystosci usenetu, a
> [...]

    Moim zdaniem propozycja calkiem dobra, ale warto od razu pojsc za ciosem.
    1. wprowadzic moderacje wszystkich grup.
    2. wprowadzic ograniczony dostep do Usenetu.
    3. Kazdy LEGALNY uzytkownik Usenetu musi posiadac USENETOWY PASZPORT
    4. Paszporty bedzie wydawac "Grupa Trzymajaca Wladze".
    5. Aby otrzymac Paszport trzeba udowodnic:
    - ze sie nie uzywa Windows;
    - ze sie nie uzywa Outlook;
    - umiejetnosc ustawiania kodowania MIME we wszystkich czytnikach news
    swiata;
    - znajomosc FAQ wszystkich grup na pamiec;
    - umiejetnosc korzystania z tekstowych narzedzi systemow unixowych - egzamin
    z wysylania maili telnetem;
    6. Dostep do Usenetu mozliwy bedzie przez rozwiazania sprzetowe
    zainstalowane w lokalnym systemie - karta chipowa z haszowanym 56 bitami
    haslem oraz loginem na minimum 255 znakow.
    7. Nieautoryzowany dostep przez uzytkownika nie posiadajacego paszportu
    karany bedzie wiecznym banem i niemozliwoscia uzyskania w przyszlosci
    dostepu do usenetu.
    8. Obowiazkiem kazdego legalnego czlonka usenetu jest wychwalanie pod
    niebiosa dzialalnosci "Grupy Trzymajacej Wladze" oraz moderatorow wszystkich
    grup. Poprawnego wychwalania nauczac bedzie Nahia, jako specjalista w tej
    dziedzinie.
    9. Legalni uzytkownicy powinni nazywac siebie 'czcicielami'.

    Jezeli ktos ma jeszcze inne propozycje usprawnienia dzialania systemu,
    bardzo prosze o dopisywanie sie do watku.

    Pozdrawiam
    Tomek

    Ps. Do tych, co poczuli sie urazeni: prosze o konstruktywna krytyke. Prosze
    o powstrzymanie sie od okreslania mojej osoby "wioskowym glupkiem" lub
    "gnojkiem" poniewaz jest to malo eleganckie.