PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja moderowania pl.praca.szukana

  • 11. Data: 2004-08-11 10:39:10
    Temat: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 12:36:50 +0200]:

    > A nie widzisz mojej troski o pracodawcow zasypywanych setkami
    > zle skonstruowanych ofert spod nieprawidlowo skonfigurowanych
    > czytnikow?

    Nie chrzan kolego bo nikt tu nie wyraza troski o biednych
    pracobiorcow tylko o uzytecznosc grupy.

    pzdr.
    Nahia

  • 12. Data: 2004-08-11 10:40:56
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To po co te wszystkie FAQi , mydlenie oczu o demokracji ??? (nie wspomne o
    > pochodzeniu slowa USENET)

    A gdzie ktoś mydli oczy demokracją???
    Demokratyczne zarządzanie przez społeczeństwo własnością prywatną to
    komunizm. (o, fajne zdanie wyszło)

    Sigurd

  • 13. Data: 2004-08-11 10:40:57
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

  • 14. Data: 2004-08-11 10:41:49
    Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl>

    > To byla tylko mala dygresja do wielowatkowej dyskusji
    > o p.p.o. i demokratycznych zasadach dzialania hierarchii
    > pl obiawiajacych sie wypowiedziami typu "nie przewiduje
    > sie", "nie da sie", "zapomnij", "nie podoba sie to sobie
    > stworz swoj usenet" itd, itd, itd

    Jezusicku, człowieku, weź, załóż nową grupę o nazwie
    alt.pl.praca.oferowana.niemoderowana i skłoń wszystkich
    (a) wysyłających ogłoszenia i (b) czytających ogłoszenia
    żeby tam zaglądali. Zobaczysz jak szybko zrobi się syf.
    A jeżeli się nie zrobi, to tym lepiej, będziesz miał w
    końcu tą swoją grupę niemoderowaną, na której każdy jeden
    będzie mógł odpowiadać na ogłoszenia i wypisywać głupoty
    jakie mu ślina na język przyniesie, bez żadnej kontroli.

    Jak nie wiesz, jak założyć grupę w hierarchii alt.*,
    to zapytaj gugla albo kogoś, kto wie.

    Masz możliwość? Masz. Rusz te cztery litery i skorzystaj
    z niej, zamiast tylko jęczeć, narzekać i bić pianę.
    Ale łatwiej ponarzekać niż samemu coś zrobić n'est c'pas?

    Y (C)

  • 15. Data: 2004-08-11 10:42:13
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 12:39:10 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 12:36:50 +0200]:

    > Nie chrzan kolego bo nikt tu nie wyraza troski o biednych
    > pracobiorcow tylko o uzytecznosc grupy.

    Wybacz, ale nie rozumiem twojej wypowiedzi.
    zalecam
    - wychowywanie w duchu netykiety piszacych posty
    - dbalosc o poprawnosc postow docierajacych do czytajacych ogloszenia.

    Co ci sie w tym nie podoba?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 16. Data: 2004-08-11 10:44:31
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 12:42:13 +0200]:

    > Wybacz, ale nie rozumiem twojej wypowiedzi.
    > zalecam

    Nic nie zalecasz tylko pajacujesz.

    pzdr.
    Nahia

  • 17. Data: 2004-08-11 10:51:42
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 12:44:31 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 12:42:13 +0200]:

    > Nic nie zalecasz tylko pajacujesz.

    Nie pajacuje tylko badam zainteresowanie zalozeniem moderowania na grupe,
    ktora powinna podlegac podobnym zasadom jak ppo , a moze nawet wiekszemu
    nadzorowi, gdyz idzie na nia wiecej postow. W dodatku - o zgrozo -
    pojawiaja sie na niej nawet posty o pracy oferowanej.
    z tonu wypowiedzi osob adminopodobnych widze faktycznie, ze latwiej bedzie
    zalozyc moderowanie na praca szukana niz zdjac z ppo.
    Jesli uda sie to przeprowadzic, to mam nadzieje sie znalezc w nielicznej
    grupie osob publikujacych ogloszenia zgodnie z FAQ co ulatwi mi
    znalezienie pracy.
    w ten sposob, poprzez zalozenie moderowania na pps polacze interes
    spoleczny z osobistym.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 18. Data: 2004-08-11 10:53:29
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > A gdzie ktoś mydli oczy demokracją???
    > Demokratyczne zarządzanie przez społeczeństwo własnością prywatną to
    > komunizm. (o, fajne zdanie wyszło)

    No cos w tym jest :)))))))))))))))))

    A czy nie jest demokratyczne glosowanie na jakis temat ?? Jesli sie glosuje,
    tzn ze jakas demokracja jest. Podobno :))

    Tomek

  • 19. Data: 2004-08-11 10:54:46
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > To byla tylko mala dygresja do wielowatkowej dyskusji o p.p.o. i
    > demokratycznych zasadach dzialania hierarchii pl obiawiajacych sie

    Problem polega na tym, ze ktos ci naopowiadal glupot, ze Internet (w
    ogolnosci) czy Usenet (w szczegolnosci ) ma cos wspolnego z demokracja, a Ty
    w to uwierzyles...

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 20. Data: 2004-08-11 11:02:29
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > z niej, zamiast tylko jęczeć, narzekać i bić pianę.
    > Ale łatwiej ponarzekać niż samemu coś zrobić n'est c'pas?

    Po raz kolejny karzesz mi cos zakladac. Nie wiem skad ci sie to bierze,
    chyba z powodu, ze mylisz moje wypowiedzi z wypowiedziami innych ludzi. Ja
    nie chce nic zakladac. Nigdzie nie pisze o tym, ze trzeba cos zakladac.
    Pisze o tym, ze zle sie dzieje na p.p.o. a co do alt.p.p.o. to
    wypowiedzialem sie swego czasu o bezsensownosci takiej alternatywy.
    Jesli uwazasz ze bije piane, to odpowiadajac na moj post w sposob w jaki to
    robisz (kazesz mi cos zrobic, uswiadamiasz mnie w czyms, co nie ma zwiazku
    ze sprawa) pomagasz mi w tym biciu. Nie jest tak ?